Jovain, ihan oma threadi tälle ongelmalle.
Eilen vaihdettiin päätermari ja egr:n termari. Lähdin aamutuimaan ajelemaan pohjoista kohti ilomielin. Lämmöt nousi mittarissa hikisesti 4550. Kun pääsin perille räpelsin salavalikon auki ja kun tuossa testilenkillä katselin nesteen lämpöjä niin 58-62. Ulkona -2 astetta pohjolan kylmää. Ei hyvää päivää?
Sisälle puskee kyllä lämpöä niin että voi alastikin ajella halutessaan.
Onko noita termostaatteja erimallisia jotka aukee alemmassa lämpötilassa? Osat on kyllä auton mallin perusteella haettu merkkiliikkeestä.
Eikai tuo nyt voi noin alhaiseksi jäädä? Seuraavaksi vaihtoon lämmönvaihdin? Voiko vika olla uusissa termareissa? Mukavasti alkoi lomareissu päänsäryllä prkl...
Puheli huollon kaveri liikkeessä, kun kysäsin lämmönvaihdinta, että voisi olla liian vahva glykoliseos siellä lillumassa, onko aivan vailla perää tämä väite?
Eilen vaihdettiin päätermari ja egr:n termari. Lähdin aamutuimaan ajelemaan pohjoista kohti ilomielin. Lämmöt nousi mittarissa hikisesti 4550. Kun pääsin perille räpelsin salavalikon auki ja kun tuossa testilenkillä katselin nesteen lämpöjä niin 58-62. Ulkona -2 astetta pohjolan kylmää. Ei hyvää päivää?
Sisälle puskee kyllä lämpöä niin että voi alastikin ajella halutessaan.
Onko noita termostaatteja erimallisia jotka aukee alemmassa lämpötilassa? Osat on kyllä auton mallin perusteella haettu merkkiliikkeestä.
Eikai tuo nyt voi noin alhaiseksi jäädä? Seuraavaksi vaihtoon lämmönvaihdin? Voiko vika olla uusissa termareissa? Mukavasti alkoi lomareissu päänsäryllä prkl...

Puheli huollon kaveri liikkeessä, kun kysäsin lämmönvaihdinta, että voisi olla liian vahva glykoliseos siellä lillumassa, onko aivan vailla perää tämä väite?
Comment