Eli jarrutettaessa ravistaa rattia, tuntus tulevan edestä vänkärin puolelta. Jarrupalat ei ainakaan oo loppu,enkä usko myöskään jarrulevyn yhtä äkkiä kieroutuneen. Onko eturipustuksessa jotain väljää? Kokemuksia? Ajettu nyt 219tkm ja 10/04 valmistunut pirssi kyseessä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 ravistaa jarrutettaessa.
Collapse
X
-
tuosta tommonen setti tilaukseen niin lakkaa tutinat http://shop.strato.de/epages/6190541...Vorderachse%22
puslat ovat hydraulisia ja vikaantuminen ei suurimmassa osassa tapauksia näy päällepäin lainkaanF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by EXVOLVO View PostEli jarrutettaessa ravistaa rattia, tuntus tulevan edestä vänkärin puolelta. Jarrupalat ei ainakaan oo loppu,enkä usko myöskään jarrulevyn yhtä äkkiä kieroutuneen.
Onko eturipustuksessa jotain väljää? Kokemuksia? Ajettu nyt 219tkm ja 10/04 valmistunut pirssi kyseessä.
-Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Pitää nyt aluks katsoa nuo liu'ut läpi ja rasvata. Jos sillä selviäis...:think
Originally posted by petrolhead View PostEikä ne yleensä kieroudukaan vaikka jengi toisin väittää. Silloinkin kun jarruissa on joku viturallaan , syytä on jumittavissa liu'uissa (enkä kyllä tiedä onko sun autossa uivat vai kiinteät satulat) ja/tai jumittavissa männissä. Joka levyssä on muutama satku heittoa kun kellolla katotaan, mutta herkkänä olevat jarruosat antaa tämän "anteeksi".
Todennäköisesti. Alusta kannattaa käydä molemmista päistä tarkkaan läpi , samoin pyörät. Eräästä yhtä sukupolvea vanhemmasta vitosesta löytyi jarrutustärinän syy pullistuneesta takakumin kyljestä (Ratti siinäkin täristi) .
-Jarno
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Posttuosta tommonen setti tilaukseen niin lakkaa tutinat http://shop.strato.de/epages/6190541...Vorderachse%22
puslat ovat hydraulisia ja vikaantuminen ei suurimmassa osassa tapauksia näy päällepäin lainkaan
Comment
-
Comment