Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61, puhelimen aktivointi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • K70
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2009
    • 503
    • Vantaa

E60/61, puhelimen aktivointi

Onko kenelläkään tietoa, saako auton puhelinvalikon aktivoitua jotenkin, että Densionin Gateway500:n bluetooth-kikkareen saisi toimimaan autossa?

Tällä hetkellä iDriven "communication"-valikossa ilmoittaa, että puhelin ei ole aktivoitu.

Auto on E61, vm.-05 ja pro navi.
    S212, E350CDI, -11
  • K70
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2009
    • 503
    • Vantaa

Eikö löydy tietoa?
    S212, E350CDI, -11

Comment

• bemu-freak
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 277
      • Kerava

En ehkä ymmärrä kysymystä, mutta minä paritin puhelimen suoraan tuon järjestelmän kanssa.

idrive i menu, sieltä communication settings, phone, bluetooth activation, add device...
      BMW E61 525iA -05, E38 740ia -97
      ex E53 3.0DA 04, E90 320DA -05, E36 325CiA -94, E34 525iAT -95, E87 120DA -05, E60 530DA -03, E39 523iA -96, E30 318i -90, E39 530DAT -99, E34 525i 24V -89, E36 316i -95, E28 520i -87, E21 318i -82, 2002 -69

Comment

• K70
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2009
        • 503
        • Vantaa

Siinäpä se ongelma onkin, kun tuolta valikosta ei löydy tuota "phone"-kohtaa.
        Eli sitä juuri ajan takaa, saako puhelinvalikon jotenkin aktivoitua, että tuo bt-paritus onnistuisi.
        S212, E350CDI, -11

Comment

• SkyMan
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2008
          • 518
          • Sirius

Originally posted by K70 View Post
          Siinäpä se ongelma onkin, kun tuolta valikosta ei löydy tuota "phone"-kohtaa.
          Eli sitä juuri ajan takaa, saako puhelinvalikon jotenkin aktivoitua, että tuo bt-paritus onnistuisi.
          Pelkkää mutuilua, kun E6X -mallia ei ole kohdalla ollut, mutta muistaakseni 05 vuoden E91 -mallissa oli yksi valikon kohta, jossa oli "bluetooth connectable in this menu" eli vaati siis tuon tietyn valikon kohdan, ennen kuin pystyi alkaa parittaa. Uudemmassa, 08 versiossa taas riittää, että on valittuna "bluetooth active" tms. ja paritus onnistuu vaikka radiota kuunnellessa. Epäselvää tekstiä, mutta toivottavasti auttoi edes poissulkevasti.
          Coffee isn´t my cup of tea

Comment

• K70
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2009
            • 503
            • Vantaa

Jep.
            Poissuljettua onkin oman käsityksen mukaan se, että tuon saisi itse toimimaan.
            Luulen, että edessä on käynti piuhan päässä ja sen takia täällä huutelen, jos jollakin olisi asiasta parempaa tietoa, mitä vaatii ja onnistuuko. Marmoritiskiltäkin vastaus oli hieman ympäripyöreä.
            Ja jos jollakin sattuisi olemaan jopa välineet ja taito tuo puhelin saada toimintaan.
            S212, E350CDI, -11

Comment

• viktor
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2006
              • 1272
              • ...

Jep.
              Poissuljettua onkin oman käsityksen mukaan se, että tuon saisi itse toimimaan.
              Luulen, että edessä on käynti piuhan päässä ja sen takia täällä huutelen, jos jollakin olisi asiasta parempaa tietoa, mitä vaatii ja onnistuuko. Marmoritiskiltäkin vastaus oli hieman ympäripyöreä.
              Ja jos jollakin sattuisi olemaan jopa välineet ja taito tuo puhelin saada toimintaan.
              Kysy vaikkapa Rahu:lta, voisipa onnistua koodaus.
              ///M5
              "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

Comment

• K70
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2009
                • 503
                • Vantaa

Originally posted by viktor View Post
                Kysy vaikkapa Rahu:lta, voisipa onnistua koodaus.
                Kysytty jo...
                ei ikävä kyllä kyennyt auttamaan.

Täytynee kilautella Autosalpaan tai Laakkoselle, että voisivat tyhjentää mun lompakon
                S212, E350CDI, -11

Comment

• viktor
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 1272
                  • ...

Kysytty jo...
                  ei ikävä kyllä kyennyt auttamaan.

Täytynee kilautella Autosalpaan tai Laakkoselle, että voisivat tyhjentää mun lompakon
                  Itseä taas kiinnostaisi koodauttaa pro-puhelin pois kun nyt ei kunnolla saa paritettua kännyä tuohon autoon. Ongelmana on se bmw:n oma puhelin.
                  ///M5
                  "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎