Tietääkö kukaan, voiko itse vaihdettuja osien vaihtoa syöttää/ohjelmoida auton tietokantaan, esim. polttoainesuodattimen vaihto (päivä ja kilometrit)? Jos voi, niin miten?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 huollon tiedot autoon
Collapse
X
-
Originally posted by Reiska56 View PostTietääkö kukaan, voiko itse vaihdettuja osien vaihtoa syöttää/ohjelmoida auton tietokantaan, esim. polttoainesuodattimen vaihto (päivä ja kilometrit)? Jos voi, niin miten?:thinkVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
-
-
Ei sinne autoon merkkihuollossa tehdä muuta kuin nollataan huoltoilmaisin, eli auto ei tosiaan tiedä koska siihen on vaihdettu esim. se PA-suodatin.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostEi sinne autoon merkkihuollossa tehdä muuta kuin nollataan huoltoilmaisin, eli auto ei tosiaan tiedä koska siihen on vaihdettu esim. se PA-suodatin.
Comment
-
-
Originally posted by Reiska56 View PostAinakin Autosalpa väitti, että autooni (525dA 2005) on vaihdettu polttoainesuodatin 70 000km kohdalla. Tämä on tehty saksassa (auton hain itse saksasta). Tiedot luettiin auton avaimesta. Eli tiedon syöttäminen on mahdollista ainakin saksassa (miksei myös suomessa?). :think Ps. Polttoainesuodatin ei ole huoltoilmaisimella nollattavissa, kun ei kuulu huollon valvontaan.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by Janne-90 View Postnäin se menee miten jartsa sen sanoi.tietokoneelta näkee vin mukaan mitä on tehty saksassa ja suomessa. Tosin merkkikorjaamot ovat ainoat paikat kenen remontit yleensä näkee. Pikku korjaamoiden ei yleensä näe. Huoltokirjakin on ihan tarpeellinen lisävaruste
Comment
-
Comment