Etupyörän laakeri jurisee sopivasti, eli pitäs vaihtaa.. onko tietoa että onko millainen homma? pystyykö noin kotona tekee ettei tarvi mitään erikoistyökaluja? ihme surkeeta laatua kun ei taho 100Tkm kestää
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 535d etupyörän laakeri
Collapse
X
-
luulisin että menee samalla tavalla kun e39 eli jarrulevy ja satula kannattimieen pois ja iskarin pultin joutuu ottaa pois ja laskemaan olka-akselia tolpasta että saat neljännen pultin auki. 3pulttia saa hyvin mutta 4 on vähän tolpan takana..
Voi saada ilman olka-akselin laskemista alaspäin mutta sen näet sitten kun otat pyörän pois. Muistaakseni e39 oli pulttien momentti 110Nm. Pultit suositellaan uusittavan. Itse laitoin vanhat ja hyvin pysyny kiinni
Ei siinä muuten ole mitään ihmeellistä kun ei tarvii prässäillä mitään kun tulee napaki mukana! Hyvä sanonta vanha pois ja uus tilalle.
Comment
-
-
Ota varoiksi myös uudet pultit (myös jarrulevyn pultti), eivät maksa paljoa ja originaalit saattaa olla ryytyneet kunnolla kiinni. Eteenkin tuo kuuluisa 4 pultti. Tarvittaessa voi vetää puukkosahalla poikki.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment