Originally posted by Ghostriders
View Post
E60 545i
Collapse
X
-
Originally posted by joko View PostEi ne valot ainakaan käänny mulla kun tuolla vasemmassa (a) asennossa. Ja mitään päiväajovaloja ei ainakaan omassani ole, eli olisko faceliftin tai jonkun muun päivityksen yhteydessä tulleita muutoksia?
Juu ei käänny mullakaan mutta valot kyllä sammuu keulalta ja mittaristosta jos on valosaa.
Edit: Niin ja mulla on pitkissä normaali H7!
Edit2: Mistäs muuten tietää että noi xenon valot on D2S mallia? Ja minkähän värilämmön kannattaa ottaa...Last edited by Ghostriders; 30-10-2010, 21:14.F11 BMW 530dat xDrive M-sport (2012)
Comment
-
-
Originally posted by Ghostriders View PostJuu ei käänny mullakaan mutta valot kyllä sammuu keulalta ja mittaristosta jos on valosaa.
Edit: Niin ja mulla on pitkissä normaali H7!
Edit2: Mistäs muuten tietää että noi xenon valot on D2S mallia? Ja minkähän värilämmön kannattaa ottaa...
ootko kattonut niitä "pitkien" umpioita, kun on pitkät päällä?
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostAinakin mulla -04 xenon-ajovaloilla varustetussa kinnerissä pitkinä toimii H7:t, ja olen katsonut umpioita. Ei kaarrevaloja.
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostNiinnojoo bi-xenoneissa voi toimiakin näin että sama xenon toimii pitkinä valoina. Tai siis LCI:ssä ainakin toimii mutta en tiedä pre-LCI:ssä..?
niin minäkin joskus luulin että siellä on H7 pitkille, mutta linssihän olikin läpinäkymätön ja H7 enkeliä vartennuo päiväajovalot taitaa olla vaan faceliftissä.
Comment
-
-
Pystyykö tämän perusteella jostain kattomaan että mitä on autossa:
B067116 NB31 M475 LCAD 5`E60 Saloon 545i ECE L M
Edit: Mulla on kyl päiväajovalot mutta ei noi valot käänny mihinkään kun kääntää rattia, oli sitte valo katkaisin missä asennossa tahansa...Last edited by Ghostriders; 31-10-2010, 17:28.F11 BMW 530dat xDrive M-sport (2012)
Comment
-
-
Runkonumeron 7 viimeistä numeroa muistissa tassuttelet merkkiliikkeen tiskille, tulostavat sulle varustelistan. Eli sun tapauksessa toi b067116. Nuo oman auton kurvi-xenonit toimii pitkien osalta sillai, et viiksestä eteenpäin tökättäessä xenonien linssi muuttaa polttoväliä, eli zoomaa kauemmas. Samalla tietenkin syttyy noi lisäpitkät h7. Viiksestä taaksepäin vedettäessä syttyy pelkästään h7:ät, onko toi joku räpsyttelyasento sitten, linssi ei muuta polttoväliä, eron kyllä huomaa.ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Tällanen lappu löytyy minkä sain autokaaresta kun oli huollos...
OPTIONS
Code Description (interface)-----------------------------------Description (EPC)
S1CAA SELECTION COP RELEVAT VEHICLES-----------------------Dummy-SALAPA
S226A SPORTS SUSPENSIONS SETTINGS
S302A ALARM SYSTEM
S428A WARNING TRIANGLE
S441A SMOKERS PACKAGE
S442A CUPHOLDER
S465A THROUGH-LOAD SYSTEM
S481A SPORT SEAT F DRIVER/FRONT PASSENGER
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM
S522A XENON LIGHT
S591A LT/ALY WHEELS/STAR SP.124 RUNFLAT/MIXED-------------BMW LA wheel, star spoke 124
S694A PREPARATION FOR CD CHANGER---------------------------Provisions for BMW 6 CD changer
S698A AREA-CODE 2--------------------------------------------Area-Code 2 for DVD
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
S842A COLD CLIMATE VERSION
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY
S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET
S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION
S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION----------------Navigation access request,country-spec.
S8SPA COP CONTROL-------------------------------------------Control unit CO2
S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE--------------------------Dispatch protection pack
STANDART EQUIPMENT
Code Description (interface)
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W.MEMORY
S473A ARMREST, FRONT
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING
S540A CRUISE CONTROL
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
S563A LIGHTS PACKAGE
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN
Mitäs noi meinaa mitä oon kirjottanut tonne oikealle puolelle?F11 BMW 530dat xDrive M-sport (2012)
Comment
-
-
Originally posted by Ghostriders View PostOnkos kukaan virittänyt 545i bensa konetta? Ja jos on niin mitä laitettu ja mitä toi lisää tehoja. Niin ja tietenki sillä edellytyksellä että auto vielä kestää sen virityksenkin jälkeen (ehkä)...
Laita kyselyä missä vaiheessa suunnittelu mahtaa olla. On tuolla joku chippi-tuning lastu, mutta ei kai niissä voi virityksestä puhua samassa sanassa.
Comment
-
-
Originally posted by Ghostriders View PostTällanen lappu löytyy minkä sain autokaaresta kun oli huollos...
OPTIONS
Code Description (interface)-----------------------------------Description (EPC)
S1CAA SELECTION COP RELEVAT VEHICLES-----------------------Dummy-SALAPA
S226A SPORTS SUSPENSIONS SETTINGS
S302A ALARM SYSTEM
S428A WARNING TRIANGLE
S441A SMOKERS PACKAGE
S442A CUPHOLDER
S465A THROUGH-LOAD SYSTEM
S481A SPORT SEAT F DRIVER/FRONT PASSENGER
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM
S522A XENON LIGHT
S591A LT/ALY WHEELS/STAR SP.124 RUNFLAT/MIXED-------------BMW LA wheel, star spoke 124
S694A PREPARATION FOR CD CHANGER---------------------------Provisions for BMW 6 CD changer
S698A AREA-CODE 2--------------------------------------------Area-Code 2 for DVD
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
S842A COLD CLIMATE VERSION
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY
S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET
S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION
S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION----------------Navigation access request,country-spec.
S8SPA COP CONTROL-------------------------------------------Control unit CO2
S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE--------------------------Dispatch protection pack
STANDART EQUIPMENT
Code Description (interface)
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W.MEMORY
S473A ARMREST, FRONT
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING
S540A CRUISE CONTROL
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
S563A LIGHTS PACKAGE
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN
Mitäs noi meinaa mitä oon kirjottanut tonne oikealle puolelle?
Eikö kellään oo tietoa että mitä noi on suomeksi mitkä oon kirjottanut tohon oikealle?Tai siis mitä ne meinaa...
F11 BMW 530dat xDrive M-sport (2012)
Comment
-
Comment