Käytin autoani (520d -09) lasin vaihdossa keravan autosalvassa pari viikkoa sitten. Sovittiin että uusi lasi tulee tummalla yläreunalla (vanhassa oli vihertävä sävylasi ilman tummennusta). Autoa hakiessani kävin ensin tarkastamassa työn "laadun" autostani liikeen pihalla, jolloin huomasin tummennuksen puuttuvan. Mainitsin asiasta, ja sain vastaukseksi ettei kuulemma olekkaan saatavilla kyseistä lasia kyseiseen autoon.
HUOM!(Kyse oli nimenomaan bmw:n alkuperäisestä lasista)
Toinen asia oli etupään kolinat (autolla ajettu 20tkm ja takuu voimassa)
Kolina aiheuttaja on kuulemma jokin skulahtanut pusla. Pusla jäi vaihtamatta koska ei ollut hyllyssä tätä nimenomaan vahvistettua uudenpaa puslamallia,vanhoja olis ollut kyllä,mutta ne ovat pienemmällä halkaisijalla.
Saan tekstiviestin kun puslat saapuvat (Mistähän ne saapuvat kun ei ole vieläkään tulleet?)
Soitin piruutani laakkoselle ja kysyi lasista ja puslista. Lasin saa (varaosa no:51317177298) ja vahvistetuista puslista ei oltu koskaa kuultukkaan.
Kumpikohan on oikeassa ja millaisia kokemuksia muilla on autosalvan toiminnasta.
Tuttavalla ollut kyseisessä puulaakissa Z3 nyt useamman kuukauden huollettavana kun onnistuivat rikkomaan ohjainlaitteita huollon yhteydessä!!!!! Kannattaa kiertää kaukaa, ammattitaitoa ei löydy, rahastustaitoa sitäkin enemmän
Kannattaa kiertää kaukaa, ammattitaitoa ei löydy, rahastustaitoa sitäkin enemmän
Missäs merkkiliikkeessä tuota ensimmäisenä mainittua taitoa löytyy?Jos kyseessä on huoltoa vaatimampi toimenpide,niin mekaanikoilla on holkki auki ja käsi päässä välittömästi
Käytin autoani (520d -09) lasin vaihdossa keravan autosalvassa pari viikkoa sitten. Sovittiin että uusi lasi tulee tummalla yläreunalla (vanhassa oli vihertävä sävylasi ilman tummennusta). Autoa hakiessani kävin ensin tarkastamassa työn "laadun" autostani liikeen pihalla, jolloin huomasin tummennuksen puuttuvan. Mainitsin asiasta, ja sain vastaukseksi ettei kuulemma olekkaan saatavilla kyseistä lasia kyseiseen autoon.
HUOM!(Kyse oli nimenomaan bmw:n alkuperäisestä lasista)
Moro,
mulla vaihdettiin kesäkuussa tuulilasi Autokeskuksessa. Ekalla kerralla homma ei mennyt ihan puikkoon (olin kertonut n 1kk ennen vaihtoa tarvittavan varaosan numeron (BS / IR / HUD, part number 51317070298), koska arvasin että lasia ei ole suomessa ja on tilaustavaraa. No, hain auton ja huomasin että väärä lasi... Eipä siinä muuta kuin asiallnen keskustelu ja lasi vaihdettiin viikon käytön jälkeen kun oikea lasi löytyi varaston perukoilta.
Vaikka omaa aikaa meni, niin loppupelissä homma hoidettiin tyylikäässti ja virheistä otettiin opiksi. Sanotaanko että kohdallani virhe kulminoitui yhteen epäammattimaiseen "säätäjään", joka sotki kaikki asiat - oikeasti. Tämä "säätäjä" ei ole enää Autoksekuksen palveluksessa, eikä ihme. Toivottavasti et ole törmännyt vastaavaan/samaan "säätäjään"...
Comment