Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 antennivahvistin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • inde
    Bimmer Rookie
    • Dec 2010
    • 122
    • LAHTI

E60 antennivahvistin

Kaukosäätö ei toimi kuin ihan metrin päästä molemmilla avaimillani. Voisi kuvitella, että antennivahvistin olisi saanut kosteutta. Missä tuo purkki sijaitsee ja miten sen saa sieltä pöydälle? Auto siis E60 2006 vuodelta.
  • melperri
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2011
    • 246
    • espoo

Originally posted by inde View Post
    Kaukosäätö ei toimi kuin ihan metrin päästä molemmilla avaimillani. Voisi kuvitella, että antennivahvistin olisi saanut kosteutta. Missä tuo purkki sijaitsee ja miten sen saa sieltä pöydälle? Auto siis E60 2006 vuodelta.
    Voi olla myös avainten akut loppu. Ainakin minulla menivät juuri tällaisiksi metrin päästä toimiviksi molemmat avaimet lyhyen ajan sisällä. Muutos oli niin yhtäkkinen , että arvelin vian olevan juuri vahvistimessa , mutta akut oli finaalissa ja avaimien uusiminen korjasi ongelman.

Comment

• inde
      Bimmer Rookie
      • Dec 2010
      • 122
      • LAHTI

Mitäs maksoi avainten uusinta? Onnistuuko pelkkien akkujen vaihto?

Comment

• kyveri
        Bimmer Rookie
        • Sep 2008
        • 65

Moro!

Mulla samaa ongelmaa, mutta vaan toisella avaimella eli vähän käyt vara-avain toimii normisti 100m päästäkin.. Vaihdoin akun avaimeen, mutta ei vaikuttanut mitään!? Voisko olla virtalukon latauspiirissä jotai vikaa, tiiä sit.. :think

Comment

• melperri
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2011
          • 246
          • espoo

Mitäs maksoi avainten uusinta? Onnistuuko pelkkien akkujen vaihto?
          Salmiakki malliseen avaimeen ei onnistu akun vaihto ilman ranetusta , pitäisi jotenkin sahailla halki tätä varten. Uudet avaimet maksoivat 160€/kpl

Comment

• kyveri
            Bimmer Rookie
            • Sep 2008
            • 65

Originally posted by melperri View Post
            Salmiakki malliseen avaimeen ei onnistu akun vaihto ilman ranetusta , pitäisi jotenkin sahailla halki tätä varten. Uudet avaimet maksoivat 160€/kpl
            Mulla juurikin tuo salmiakkiavain ja aukes helposti terävää veitseä käyttämällä! Akun tilasin ameerikasta, oli jotai 15e kuluineen.

Comment

• Sipa
              Bimmer Rookie
              • Jun 2008
              • 60
              • Pohjois-Karjala

Originally posted by melperri View Post
              Voi olla myös avainten akut loppu. Ainakin minulla menivät juuri tällaisiksi metrin päästä toimiviksi molemmat avaimet lyhyen ajan sisällä. Muutos oli niin yhtäkkinen , että arvelin vian olevan juuri vahvistimessa , mutta akut oli finaalissa ja avaimien uusiminen korjasi ongelman.

Mulla oli kans tismalleen samat ongelmat----->loppuivat uuden avaimen ostolla!
              530da e39, exät: 330d e46, 520i e60, 520ia e39,
              325i e36

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎