Ja DSC/DTC kuvittelee auton kulkevan kaiken aikaa kylkimyyryä, ellei asentoanturia nollata tuohon uuteen kohtaan.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Ja DSC/DTC kuvittelee auton kulkevan kaiken aikaa kylkimyyryä, ellei asentoanturia nollata tuohon uuteen kohtaan.
Juuri näin. Rattia ei todellakaan pidä mennä kääntelemään pooreissaan, vaan säätö tapahtuu AINA alustakulmia muuttamalla...jotka siis nyt ovat pielessä.
Nelipyöräsuuntaus ja ei ole tarkastettu rattia. Normi kuvio merkkihuollossa.
Kun hait auton, et heti huomannut ratti ongelmaa ?
Jos olisit heti valittanut kun auto luovutettiin, niin miten ne olis voinu kiistää virheen? Viikon päästä on yleensä turha parkua perään.
Comment