Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 ratin oikaisu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Metalgod
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2009
    • 201
    • Helsinki

    E60 ratin oikaisu?

    Miten ratti lähtee irti ja onnistuuko oikaisu boorin pykälää muuttamalla?
    Akun kenkä ainakin irti bägin takia..

    Originaali ratti.
    -530dA 600 Nm
    - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -
  • MakeH
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1170
    • Vantaa

    #2
    Ensin varmaan kannattaa selvittää miksi ratti on vinossa.

    Comment

    • Metalgod
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2009
      • 201
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by MakeH View Post
      Ensin varmaan kannattaa selvittää miksi ratti on vinossa.

      Kysyinkö minä sitä???!!!

      Selitys : Hertsikan Laakkonen!!!
      Last edited by Metalgod; 02-03-2011, 09:45.
      -530dA 600 Nm
      - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

      Comment

      • buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

        #4
        Ratin takaa klo 18.00 löytyy pieni reikä, siitä pystysuoraan ylöspäin meiselin avulla vapautetaan jousi, jolloin aribag irtoaa. Akun - napa pois.
        Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

        Comment

        • .:Dam:.
          Bimmer Rookie
          • Feb 2007
          • 178

          #5
          Originally posted by Metalgod View Post
          Kysyinkö minä sitä???!!!

          Selitys : Hertsikan Laakkonen!!!
          Ei kannata vetää hernettä nenään. Menee vielä poskionteloihin ja tulehtuu.

          Hertsikan Laakkonen hoitakoon ratin suoraan jos ovat jotain sössineet.

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16527
            • Asikkala

            #6
            Originally posted by MakeH View Post
            Ensin varmaan kannattaa selvittää miksi ratti on vinossa.
            Originally posted by .:Dam:. View Post
            Hertsikan Laakkonen hoitakoon ratin suoraan jos ovat jotain sössineet.
            Näin, muuten korjataan ongelma eikä ongelman aiheuttaja.

            Comment

            • Metalgod
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2009
              • 201
              • Helsinki

              #7
              Laakkosen kanta oli : 210 € tiskiin niin oikaistaan ratti ja suunnataan pyörät. Ja eivät myönnä omaa virhettään.

              Kiitos buksin-1 :lle suorasta vastauksesta ilman kiertelyjä.


              -530dA 600 Nm
              - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16527
                • Asikkala

                #8
                Originally posted by Metalgod View Post
                Laakkosen kanta oli : 210 € tiskiin niin oikaistaan ratti ja suunnataan pyörät. Ja eivät myönnä omaa virhettään.

                Kiitos buksin-1 :lle suorasta vastauksesta ilman kiertelyjä.

                Mitä laakkosella on tehty että ratti on vinossa ?

                Comment

                • Metalgod
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2009
                  • 201
                  • Helsinki

                  #9
                  Originally posted by jr66 View Post
                  Mitä laakkosella on tehty että ratti on vinossa ?
                  Nelipyöräsuuntaus ja ei ole tarkastettu rattia. Normi kuvio merkkihuollossa.
                  -530dA 600 Nm
                  - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

                  Comment

                  • MakeH
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2004
                    • 1170
                    • Vantaa

                    #10
                    No sittenhän tuo on ryssitty, eli ratti ei ole ollut keskellä hommaa tehdessä.

                    Comment

                    • Metalgod
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2009
                      • 201
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by MakeH View Post
                      No sittenhän tuo on ryssitty, eli ratti ei ole ollut keskellä hommaa tehdessä.
                      juuri näin...

                      (kaiken huippu se virheen myöntäminen)
                      -530dA 600 Nm
                      - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

                      Comment

                      • Clavurion
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2005
                        • 9159
                        • Oulu

                        #12
                        Ja DSC/DTC kuvittelee auton kulkevan kaiken aikaa kylkimyyryä, ellei asentoanturia nollata tuohon uuteen kohtaan.
                        E39 530dA -02 M-Sport
                        E53 X5 3.0dA -06 Sport
                        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #13
                          Originally posted by Clavurion View Post
                          Ja DSC/DTC kuvittelee auton kulkevan kaiken aikaa kylkimyyryä, ellei asentoanturia nollata tuohon uuteen kohtaan.
                          Juuri näin. Rattia ei todellakaan pidä mennä kääntelemään pooreissaan, vaan säätö tapahtuu AINA alustakulmia muuttamalla...jotka siis nyt ovat pielessä.

                          Comment

                          • mika68
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2004
                            • 1965
                            • ......

                            #14
                            ......
                            Last edited by mika68; 20-09-2012, 08:06.

                            Comment

                            • jannmann
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2003
                              • 5856
                              • Joccis City

                              #15
                              Originally posted by Metalgod View Post
                              Nelipyöräsuuntaus ja ei ole tarkastettu rattia. Normi kuvio merkkihuollossa.
                              Kun hait auton, et heti huomannut ratti ongelmaa ?
                              Jos olisit heti valittanut kun auto luovutettiin, niin miten ne olis voinu kiistää virheen? Viikon päästä on yleensä turha parkua perään.
                              Aprilia RSV4

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎