Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 LCI m-sport setin jälkiasennus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemanderi
    Bimmer Rookie
    • Dec 2006
    • 191
    • Capital West

    e61 LCI m-sport setin jälkiasennus

    Jos nurkasta löytyy yksi ylimääräinen e61 m-sport setti niin mitä kaikkea tämä vaatii mukaan LCI-malliin pulttaamista varten?

    Ilmeisesti PDC-anturit eivät sovi (kyseessä siis PDC-reitetyt puskurit): Onko sama ongelma edessä ja takana? Entä minkä mallin PDC-anturit tähän pitäisi hankkia? (pre-LCI?) Entä johtosarja?

    Onko jotain muuta mitä pitää muistaa kaupasta hakea matkalla pajalle?
    BMW X5 xdrive35 E70 Navetta
    Audi a5 3.2fsi Quattro Coupe

    .. plus sitten kaikkea muuta romua.
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7531
    • Jyväshyvä

    #2
    Originally posted by bemanderi View Post
    Jos nurkasta löytyy yksi ylimääräinen e61 m-sport setti niin mitä kaikkea tämä vaatii mukaan LCI-malliin pulttaamista varten?

    Ilmeisesti PDC-anturit eivät sovi (kyseessä siis PDC-reitetyt puskurit): Onko sama ongelma edessä ja takana? Entä minkä mallin PDC-anturit tähän pitäisi hankkia? (pre-LCI?) Entä johtosarja?

    Onko jotain muuta mitä pitää muistaa kaupasta hakea matkalla pajalle?
    Pre-LCI tutkat, niille johtosarja.
    Lisäksi etupuskurin palkki on erilainen, pitää vissiin vaihtaa vanhempaan.

    Olisi kannattanut hommata tutkaton puskuri ja tehdä siihen oikean kokoiset reiät ennen maalausta + siirtää vanhoista puskimista tukien kiinnikkeet, ne no 2-puoleisella teipillä puskimissa kiinni...

    Ja jos on night visionia tai aktiivicruisea, noiden antureiden suojat pitää ostaa erikseen...
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • bemanderi
      Bimmer Rookie
      • Dec 2006
      • 191
      • Capital West

      #3
      Originally posted by MajorDrake View Post
      Pre-LCI tutkat, niille johtosarja.
      Lisäksi etupuskurin palkki on erilainen, pitää vissiin vaihtaa vanhempaan.

      Olisi kannattanut hommata tutkaton puskuri ja tehdä siihen oikean kokoiset reiät ennen maalausta + siirtää vanhoista puskimista tukien kiinnikkeet, ne no 2-puoleisella teipillä puskimissa kiinni...

      Ja jos on night visionia tai aktiivicruisea, noiden antureiden suojat pitää ostaa erikseen...
      Joo, niin olisi mutta on yksi ylimääräinen pdc-setti nurkissa pyörimässä.

      Muistatko pitikö nuo sensorit vaihtaa molempiin puskureihin? Entä johtosarja, onko pre-LCI:n vakioletku?

      Tuo puskurin palkki tuli ainakin edellisessä Salesafterin pahvilaatikossa mukana, joten siltä osin pitäisi olla ok.
      BMW X5 xdrive35 E70 Navetta
      Audi a5 3.2fsi Quattro Coupe

      .. plus sitten kaikkea muuta romua.

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7531
        • Jyväshyvä

        #4
        Originally posted by bemanderi View Post
        Joo, niin olisi mutta on yksi ylimääräinen pdc-setti nurkissa pyörimässä.

        Muistatko pitikö nuo sensorit vaihtaa molempiin puskureihin? Entä johtosarja, onko pre-LCI:n vakioletku?

        Tuo puskurin palkki tuli ainakin edellisessä Salesafterin pahvilaatikossa mukana, joten siltä osin pitäisi olla ok.
        Pitää vaihtaa molempiin ja pre-lci:n kaapeli käy. Siis se puskuriin sisään tuleva.
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎