Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 vikakoodinlukijaa lahden alueella

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwnoob
    Bimmer Rookie
    • Jun 2007
    • 45
    • lahti

e60 vikakoodinlukijaa lahden alueella

moro

Onko lahden alueella ketään kuka pystyy lukemaan e60:n vikakoodeja.
    Ongelmana "restraint system faulty" error eikä tunnu saavan merkkihuollossa tuota ongelmaa korjattua.. Itselläni on parikin eri elm327 piuhaa mutten saa niillä tehtyä mitään.

kiitos
  • bmwnoob
    Bimmer Rookie
    • Jun 2007
    • 45
    • lahti

sanotaan vielä, että mulla on itsellä pari eri elm327 kaapelia, mutta en ole saanut niitä toimimaan millään ilveellä.. Onko kellään tietoa onko tuo edes mahdollista e60:llä.. Vai tarvitsenko jonkun bmw:n oman kaapelin ?

Comment

• Mattih
      Bimmer Rookie
      • Sep 2010
      • 39
      • espoo

Mulla oli omassa autossa sama vikakoodi ja airbagin ja turvavyön merkkivalo paloi eikä pystynyt kuittaamaan pois, vika oli vänkärin penkin kuorman tunnistimessa mikä on siellä verhoilun sisällä. Käytin auto aallossa vantaalla huollossa autoani ja siellä vaihtoivat vioittuneen osan eikä ollut kallis remontti siihen nähden mitä oli muualla peloteltu. auto on e60 530d

Comment

• bmwnoob
        Bimmer Rookie
        • Jun 2007
        • 45
        • lahti

Originally posted by Mattih View Post
        Mulla oli omassa autossa sama vikakoodi ja airbagin ja turvavyön merkkivalo paloi eikä pystynyt kuittaamaan pois, vika oli vänkärin penkin kuorman tunnistimessa mikä on siellä verhoilun sisällä. Käytin auto aallossa vantaalla huollossa autoani ja siellä vaihtoivat vioittuneen osan eikä ollut kallis remontti siihen nähden mitä oli muualla peloteltu. auto on e60 530d
        Kiitti vastauksesta.. Tuo samainen tunnistin on jo kahdesti todettu täysin toimivaksi. Ja niin se onkin. Joku epäili, että minulla saattaisi olla akku huonossa kunnossa ja nuo ongelmat tulee siitä.. Hounon akun takia joskus virta on liian heikko tai katkeaa jossain niin, että aiheuttaa vikatilan. Ja kun tuo airbag puoli on sellainen, että se vika pitää aina "kuitata" asianmukaisella tavalla.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎