Ratin puolissa oleva kumimainen maali lähtee irti, ensin arvelin sen olevan vain joku suojakalvo. Alta näkyy kiiltävää, mustaa muovia. Mitenkähän tuon saisi kuntoon ja takaisin mattamustaksi, onko kellään kokemusta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-sport ratin (2007 E61) pinnoite irtoilee
Collapse
X
-
Originally posted by generic_fanboy View PostRatin puolissa oleva kumimainen maali lähtee irti, ensin arvelin sen olevan vain joku suojakalvo. Alta näkyy kiiltävää, mustaa muovia. Mitenkähän tuon saisi kuntoon ja takaisin mattamustaksi, onko kellään kokemusta?Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
-
-
Originally posted by EPDM View PostPoppakonstia ei oikein ole. Uudellen vaan verhoiltavaksi. Nahan laatu on nähtävästi romahtanut näissä uudemissa autoissa vrt vanhoihin...Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Ja hurjimmat kaverit ostavat uuden..
Sitten kun joku vielä kysyy että mistä, niin onneksi olkoon.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostJa hurjimmat kaverit ostavat uuden..
Sitten kun joku vielä kysyy että mistä, niin onneksi olkoon.
Onhan noita ratteja aikanaan takuuseenkin vaihdeltu juurikin tuon kumipinnoitteen irtoilun vuoksi.
Comment
-
-
Se kumipinta irtoaa sitten sekä ratin listoista että myös ovien samalla aineella päällystetyistä listoista sitten ajan kanssa. Antaa aika rujon kuvan...
Itse päällystän joskus uudelleen 3M Di-Noc kalvolla, ehkä sitten seuraavassa elämässä kunhan lapset tekevät muutakin kuin roikkuvat kintussa..Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostSe kumipinta irtoaa sitten sekä ratin listoista että myös ovien samalla aineella päällystetyistä listoista sitten ajan kanssa. Antaa aika rujon kuvan...
Itse päällystän joskus uudelleen 3M Di-Noc kalvolla, ehkä sitten seuraavassa elämässä kunhan lapset tekevät muutakin kuin roikkuvat kintussa..
Comment
-
-
Originally posted by generic_fanboy View PostVielä parempi ideaSaako tuon alaosan helposti irti, osaatko neuvoa?
Alaosa vaihtaen, ratti takaisin. Tulee sitten vikakoodeja jos et ota virtoja pois....
Itse olin ihan älyttömän laiska, kun annoin pikahuollon tehdäE61 535d M-Sport Touring
Comment
-
Comment