e60/e61 abs/dsc-toiminnot/luistonesto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • repsa
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1374
    • Lempäälä

    e60/e61 abs/dsc-toiminnot/luistonesto

    Elikkäs.. Onkohan tämmöiseen keksintöön saatavilla koodauksella "lukkoperä"-moodia, kun ainakin tuo luistonesto löytyypi. Ajatuksena siis että saisi tiputettua luistoneston pois, mutta per-aatteessa sutimisen-esto jäisi päälle taka-akselille.

    jotenkin tuntuu että tästä tulee pitkä listaus, mutta tässäpä olisi mitä sain NCS-experttoolilla pihalle dsc-purkista, ei oikein ajatus selvinnyt mitä nuo kaikki oikein ovat ja tarkoittavat, ja miksi eri optio-kohdissa näkyy nuo e60,e61,e63,e64 ? :



    DWS_THDEC
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TDBNG
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_AKRJT
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_STDRVB
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_COR1
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_COR2
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_FACR
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_DLRF
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_DLRR
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TWDF
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TWDR
    e60
    e61
    DWS_DRVSW
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_WTCOEFF_1
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_WTCOEFF_2
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TEWP
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TEWM
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_IDWE
    e60
    e61
    e63
    e64
    AUSSTATTUNG_RPA
    aktiv
    DWS_BREMSSCHWELLE
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_CARID
    e61
    DWS_GFULA
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_GFULB
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_LTGACC
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_THACCLT2
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_THIDTR
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TRFAG
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TRNHTSA
    e60
    e61
    e63
    e64
    DWS_TRNRM
    e60
    e61
    e63
    e64
    US_VARIANTE
    nicht_aktiv
    DELAY_STD_TIME
    e61
    OVER_COUNT_CLR_TIME
    e61
    REJECT_STD_SUS
    e60
    e61
    e63
    e64
    REJECT_SUS
    e60
    e61
    e63
    e64
    SUS_COR_THRESHOLD
    e60
    e61
    e63
    e64
    5c jetta 1.2TSI 140/220
    530e m-sport alpinweiss3 vakio
    a4 cabi 220/300
    vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
  • S.P.R
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1009
    • Oulu area

    #2
    Originally posted by repsa View Post
    Elikkäs.. Onkohan tämmöiseen keksintöön saatavilla koodauksella "lukkoperä"-moodia, kun ainakin tuo luistonesto löytyypi. Ajatuksena siis että saisi tiputettua luistoneston pois, mutta per-aatteessa sutimisen-esto jäisi päälle taka-akselille.

    jotenkin tuntuu että tästä tulee pitkä listaus, mutta tässäpä olisi mitä sain NCS-experttoolilla pihalle dsc-purkista, ei oikein ajatus selvinnyt mitä nuo kaikki oikein ovat ja tarkoittavat, ja miksi eri optio-kohdissa näkyy nuo e60,e61,e63,e64 ? :
    Eikös siinä ole sellainen toiminto ihan vakiona? Lyhyesti kun painaa sitä dsc-nappia niin kytkeytyy se DTC tila. Dynamic traction control..

    Comment

    • repsa
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1374
      • Lempäälä

      #3
      noh, toi DTC on ihan paskaa, ei pahalla. En tiedä kenelle se on suunniteltu, mut varmaankin kädettömille

      Pidempään kun painaa nabbulaa tippuu toki koko dsc pois pelistä, mutta lukoton peli on lukoton peli, eli ei kiva pikkukikkailussa. Motarivauhdissa onneks tuntus tarraavan molemmilla pyörillä samointein, mut tuo pikkuvauhdissa tapahtuva on välillä vähän ennalta-arvaamatonta.
      5c jetta 1.2TSI 140/220
      530e m-sport alpinweiss3 vakio
      a4 cabi 220/300
      vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

      Comment

      • S.P.R
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 1009
        • Oulu area

        #4
        Originally posted by repsa View Post
        noh, toi DTC on ihan paskaa, ei pahalla. En tiedä kenelle se on suunniteltu, mut varmaankin kädettömille

        Pidempään kun painaa nabbulaa tippuu toki koko dsc pois pelistä, mutta lukoton peli on lukoton peli, eli ei kiva pikkukikkailussa. Motarivauhdissa onneks tuntus tarraavan molemmilla pyörillä samointein, mut tuo pikkuvauhdissa tapahtuva on välillä vähän ennalta-arvaamatonta.
        Tuskinpa tuohon kummempaa saa ohjelmallisesti.. ei ole ainakaan minun silmiini mistään osunut. Ainahan jonkun täytyy olla pioneeri..

        Comment

        • repsa
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1374
          • Lempäälä

          #5
          njoo, tutkin ja totesin että bosch dsc8 malliin ei saa adb:ta tai eds tai x-eds koodaamalla, kun ei taida olla tohon ollenkaan saatavilla, adb tulee kehiin vasta dsc8+:ssa kaiketi. Noh, onhan tos muita hyviä ominaisuuksia, mutta tarkoittaa että lukkoa kaipaava joutuu sen +1k€ työntään lukkoyksikköön mikä toimii ton kans yhteen. Dou.
          5c jetta 1.2TSI 140/220
          530e m-sport alpinweiss3 vakio
          a4 cabi 220/300
          vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

          Comment

          • zaumer
            Bimmer Rookie
            • Jul 2010
            • 96
            • Mikkeli

            #6
            No nostetaan tätä sen verran että onko tuota lukkoperä modia mahdollista tehdä LCI malliin vai vieläkö ohjaus järjestelmä on säilynyt samana kuin alkupään malleissa?
            E61 530da LCI ex. E91 320da -06

            Comment

            • ptikkala
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2007
              • 1578

              #7
              millonka tuo DSC8+ tuli noihin kärryihin?

              Comment

              Working...
              X