Pakko kysyä ku alko vähä jännittään...
Olin jo melkein ostanut (535Da touring -05 235000km), kun alkoi voimansiirto pitkällä koeajolla äännellä (jurmuttaa), ja kierrosmittari heilu ku hullun mulkku 90kmh vauhdis tasakaasulla, 200rpm ylös alas.
No pajalle tarkistukseen, todennäköisesti turbiini sökönä n.2500€ töineen (sis. hieman johtoja perään ja avaimien koodausta).
Mitähän muuta tuossa tulisi huomioida, eli mitä nuo muut mahdollisesti tulevat kalliit rempat nois vanhois 535D kärryis on?
Alakierrosten vääntöä koitin tutkailla ja mielestäni hieman puuttuu puhtia ennen 3000rpm.
Termarit on vaihdettu ja imusarjan läpät poistettu.
Alustasta kuuluu hyvin harvoin pieni klonksahdus kuopissa, ei siis läheskään aina. (koiranluita ny menee tietysti...)
Kiitos jo etukäteen
Olin jo melkein ostanut (535Da touring -05 235000km), kun alkoi voimansiirto pitkällä koeajolla äännellä (jurmuttaa), ja kierrosmittari heilu ku hullun mulkku 90kmh vauhdis tasakaasulla, 200rpm ylös alas.
No pajalle tarkistukseen, todennäköisesti turbiini sökönä n.2500€ töineen (sis. hieman johtoja perään ja avaimien koodausta).
Mitähän muuta tuossa tulisi huomioida, eli mitä nuo muut mahdollisesti tulevat kalliit rempat nois vanhois 535D kärryis on?
Alakierrosten vääntöä koitin tutkailla ja mielestäni hieman puuttuu puhtia ennen 3000rpm.
Termarit on vaihdettu ja imusarjan läpät poistettu.
Alustasta kuuluu hyvin harvoin pieni klonksahdus kuopissa, ei siis läheskään aina. (koiranluita ny menee tietysti...)
Kiitos jo etukäteen
Comment