Nyt se myrkyn lykkäs. Sigun kinneri heitti pari kertaa viikon aikana punaset rattaat I-Driven näyttöön ja pakkokolmosen pesään. Kyseiset viat tuli päälle ohitustilanteessa,
kierrokset pomppas kesken kiihdytyksen yhtäkkiä tappiin ja vikatila päälle. Kummassakin tapauksessa laatikko ja kone olivat varmasti lämpimät,
ajoa takana 300km ja syylärin edustaa teipattu osaksi umpeen. Toisella kertaa tuntui ettei ois ollu vaihdetta olleenkaan sisässä, aivanko ois laittanu vapaalle kesken kiihytyksen.
Tai sitten vauhtia oli liikaa kolmosvaihteelle ja siksi tuntui ettei vaihdetta ois käytössä ollenkaan. Kummatkin viat sai kuitattua seuraavassa startissa, tämän jälkeen toiminta oli ihan normaalia.
Voiko öljyn vähyys aiheuttaa tuollaista vikaa, aivanko hörppäis ilmaa johonki väliin. Onko sellainen mahdollista? Öljyt vaihdettu kerran noin 140tkm kohilla, ei tehty huuhtelemalla.
Noita kuvia kun tutkii niin eka kuvassa herjaa 4. ja 5. vaihteen väliä. Kummassakin tapauksessa näyttäs olevan melko lailla maksimi väännöt tarjolla. Tuossa INPA.lla otetut screenshotit.

kierrokset pomppas kesken kiihdytyksen yhtäkkiä tappiin ja vikatila päälle. Kummassakin tapauksessa laatikko ja kone olivat varmasti lämpimät,
ajoa takana 300km ja syylärin edustaa teipattu osaksi umpeen. Toisella kertaa tuntui ettei ois ollu vaihdetta olleenkaan sisässä, aivanko ois laittanu vapaalle kesken kiihytyksen.
Tai sitten vauhtia oli liikaa kolmosvaihteelle ja siksi tuntui ettei vaihdetta ois käytössä ollenkaan. Kummatkin viat sai kuitattua seuraavassa startissa, tämän jälkeen toiminta oli ihan normaalia.
Voiko öljyn vähyys aiheuttaa tuollaista vikaa, aivanko hörppäis ilmaa johonki väliin. Onko sellainen mahdollista? Öljyt vaihdettu kerran noin 140tkm kohilla, ei tehty huuhtelemalla.
Noita kuvia kun tutkii niin eka kuvassa herjaa 4. ja 5. vaihteen väliä. Kummassakin tapauksessa näyttäs olevan melko lailla maksimi väännöt tarjolla. Tuossa INPA.lla otetut screenshotit.


Comment