Näyttäis muutama vierekkäinen ledi olevan pimeänä. Luulisin että vika on itse lisäjarruvalossa eikä niinkään takaluukun johtosarjassa kun suurin osa ledeistä toimii edelleen. Onko kukaan korjaillut lisäjarruvaloa vai meneekö uuden tilailuksi?
Onko kellään ollut päinvastaista ongelmaa, eli muutama ledi palaa kokoajan?
Omassa katiskassa tietääkseni takaluukun johtosarja jo korjattu niin poistuuko lie vika vaihtamalla koko jarruvalo vai oisko esim. maadoitusongelma? :think
Minulla on osa lisäjarruvalon ledeistä pimeinä eli luultavasti kyse ei ole johtosarjan viasta. Luultavasti yksittäisiä ledejä ei voi vaihtaa, koko juttu maksaa Schiedmannilla alle 90 EUR. Mutta kuinka sen vaihto - katselin mutten heti oikein päässyt ideaan kiinni? Kyseessä farkku vuodelta 2008.
Minulla on osa lisäjarruvalon ledeistä pimeinä eli luultavasti kyse ei ole johtosarjan viasta. Luultavasti yksittäisiä ledejä ei voi vaihtaa, koko juttu maksaa Schiedmannilla alle 90 EUR. Mutta kuinka sen vaihto - katselin mutten heti oikein päässyt ideaan kiinni? Kyseessä farkku vuodelta 2008.
Kontinluukusta se spoilerin ruuvit irti olikohan 4kpl. Sit vaan spoileri irti ja löytyy piuhoja sekä lisäjarruvalo mikä oli 3kpl ruuveja kiinni. Lähtee helposti pois ja sit vaan uutta tilalle.
Moi! Mulla tuo e61 lisäjarruvalo alkaa olla nyt niin, että enää ehkä yks neljäsosa ledeistä palaa. Otin osan jo irti ja se on tossa pöydällä, mutta tuo hitsattu muovikotelo tuntuu olevan vaikea avattava. Ledivalojen rakentelu ja korjaaminen on kyllä tuttua sinänsä, mutta tuo kotelo näyttää hankalalta. Uusi osa maksaa netissä vähän alta tai yli 200€, niin ei tekis mieli mennä ihan suoraan tiskille.
Onko jollain ideoita mistä osan sais halvemmalla tai miten tuon vanhan sais korjattua?
Last edited by kalyytik; 20-08-2022, 16:51.
Reason: character encoding
Moi! Mulla tuo e61 lisäjarruvalo alkaa olla nyt niin, että enää ehkä yks neljäsosa ledeistä palaa. Otin osan jo irti ja se on tossa pöydällä, mutta tuo hitsattu muovikotelo tuntuu olevan vaikea avattava. Ledivalojen rakentelu ja korjaaminen on kyllä tuttua sinänsä, mutta tuo kotelo näyttää hankalalta. Uusi osa maksaa netissä vähän alta tai yli 200€, niin ei tekis mieli mennä ihan suoraan tiskille.
Onko jollain ideoita mistä osan sais halvemmalla tai miten tuon vanhan sais korjattua?
Näitä on sen verran paljon purussa että järkevin ja halvin on ostaa ehjä osa purkuautosta.
Itse juuri tällä viikolla kävin hakemassa 20€ ehjä valon purussa olevasta autosta.
Näitä on sen verran paljon purussa että järkevin ja halvin on ostaa ehjä osa purkuautosta.
Itse juuri tällä viikolla kävin hakemassa 20€ ehjä valon purussa olevasta autosta.
Okei, hyvä. Nyt mun tarvii vaan löytää se purkuosa Saa vinkata mistä löytyy!
Okei, hyvä. Nyt mun tarvii vaan löytää se purkuosa Saa vinkata mistä löytyy!
Joko tosiaan tuollaisesta palvelusta jota jo vinkattiin tai sitten toinen vaihtoehto on etsiä tori.fi ilmoitusten tai facebookin bemariryhmien kautta tai ihan tämän foorumin myynti-ilmoituksista. Itsellä toiminut hyvin myös foorumin ostopuolelle laitettu ilmoitus kun on jokin pisteosa ollut etsinnässä.
Yleensä nuo harrastajien purkamat osat on hajottamoiden osia halvempia ja pienempiä osia saa kohtuuhintaan myös postitettua.
tjoo eipä näytä (enää?) olevan. vanhalla osanumerolla(63256925902) löytyy pari,
mutta ne ovat mielestäni jo niin kalliita, että kannattanee etsiä muualtakin.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Comment