Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uudet iskarit E60 535d M-Sport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • inde
    Bimmer Rookie
    • Dec 2010
    • 122
    • LAHTI

Uudet iskarit E60 535d M-Sport

Kohta parisataatuhatta rullattu ja alusta alkaa kolisemaan eikä iskaritkaan enää ihan huipputikissä ole. Keväällä tarkoitus uusia kuluvat osat alustaan. Onko suosituksia uusiksi iskareiksi tai jopa alustasarjaa? Tykkään m-sportin tuntumasta joten samantyyppinen saisi olla. Milliäkään ei saa madaltua tai en pääse enää talliin
  • bemarikari5
    Bimmer Rookie
    • Dec 2004
    • 167

Itse laitoin Koni Sport -30mm sarjan. Korkeus suurinpiirtein M-sport tasoa, takapää ehkä hieman korkea.
    Tilasin Ebayn kautta Gyntteriltä, jäi maksamaan n.650€ kotiovelle toimitettuna.
    Uskallan suositella
    -04 e60 530da
    ex bemmit: 1502, 318i, 535i, 730i, 850i, 530dx2

Comment

• joko
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1968
      • Seinäjoki

Originally posted by bemarikari5 View Post
      Itse laitoin Koni Sport -30mm sarjan. Korkeus suurinpiirtein M-sport tasoa, takapää ehkä hieman korkea.
      Tilasin Ebayn kautta Gyntteriltä, jäi maksamaan n.650€ kotiovelle toimitettuna.
      Uskallan suositella
      En voi suositella, itselläni sama sarja ja alkuun oli ok. Keula kuitenkin vajoaa tasaiseen tahtiin alaspäin ja ennen alla hyvinpyörineet renkaatkin ottaa jo kaariin. Olen mittaillut että n. 10mm tippuu keula vuodessa, olleet alla muistaakseni 2 vuotta nyt. Hinnaltaan kyllä edulliset mut siihen se sitten jää. Jos nyt pitäis valita niin ehkäpä m-sport iskarit ja esim h&r jousisarja.
      F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
      W906 319 sprinter - 14

Comment

• veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6326
        • P-Pohjanmaa

Mää laitoin oem tuubit keulaan takana on vielä alkuperäiset ja on hyvä.
        Alustana tehtaan M-Sport.
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎