535d e60 rupes kiukuttelemaan oikeen kunnolla. ei suostu starttaamaan avaimesta ollenkaan. jostakin mittaristosta tulee sellainen pip pip pip pip ääni. starttaamaan sain auton kuitenkin suoraan startilta yhdistämällä navat mutta käyntiin ei lähde.? vika alkoi kesken starttauksen 1kk sitten. vikakoodit luettu mutta ei mitään uutta siihen liittyvää. mikähän mahtaisi olla.? auto on tehnyt saman kerran aikaisemmin tänä talvena mutta silloin korjaantu itsestään vrk seisottamisen jälkeen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535d ei starttaa
Collapse
X
-
Originally posted by markku 535 View Post535d e60 rupes kiukuttelemaan oikeen kunnolla. ei suostu starttaamaan avaimesta ollenkaan. jostakin mittaristosta tulee sellainen pip pip pip pip ääni. starttaamaan sain auton kuitenkin suoraan startilta yhdistämällä navat mutta käyntiin ei lähde.? vika alkoi kesken starttauksen 1kk sitten. vikakoodit luettu mutta ei mitään uutta siihen liittyvää. mikähän mahtaisi olla.? auto on tehnyt saman kerran aikaisemmin tänä talvena mutta silloin korjaantu itsestään vrk seisottamisen jälkeen.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by markku 535 View Post535d e60 rupes kiukuttelemaan oikeen kunnolla. ei suostu starttaamaan avaimesta ollenkaan. jostakin mittaristosta tulee sellainen pip pip pip pip ääni. starttaamaan sain auton kuitenkin suoraan startilta yhdistämällä navat mutta käyntiin ei lähde.? vika alkoi kesken starttauksen 1kk sitten. vikakoodit luettu mutta ei mitään uutta siihen liittyvää. mikähän mahtaisi olla.? auto on tehnyt saman kerran aikaisemmin tänä talvena mutta silloin korjaantu itsestään vrk seisottamisen jälkeen.
Comment
-
-
Originally posted by markku 535 View Postautossa toimii kyllä kaikki mittaristot jne. mutta startatessa ratin vasemmalta puolelta kuuluu vain naksahdus eikä rupea pyörittämään. kaikki sulakkeet on tutkittu ja akku vaihdettu. voiko ajonesto kytkeytyä päälle jos akku lataus laskee liian alas startatessa? niin se nimittäin rupesi oikuttelemaan.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostTuosta piipityksestä päätellen veikkaisin jälkiasennettua ajonestoa...
Jep, olisko joku viron tuonti auto? Siellä asennellaan kaiken maailman venäläisiä hälytin/ajonesto viritelmiä.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostTuosta piipityksestä päätellen veikkaisin jälkiasennettua ajonestoa...Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJuu sama juttu tuli mieleeni, mutta miten se yht´äkkiä alkoi temppuilemaan... Luulis et omistaja tietäis ko laitteen olemassa olon... Mä olen useammastakin viron tuliaisesta rapsinut tuollaiset vermeet pois ja täytyy kyllä myöntää, että joissakin on kyllä suht rankat estot auton luvattomalle käytölle
Comment
-
-
ajonestoa !!
Originally posted by markku 535 View Postotin selvää tarkemmin auton historiasta. selvisi että se on latviasta. elikkä voisi olla hyvinki mahdollista että siihen on jälkeenpäin asennettu jotain esto laitteita. onko ne kuinka työläitä raksia pois?
päivä siinä meni vaikka Raine oli ojentelemassa työkaluja.
Kojelauta alaosasta, keskikonsoli, hanskalokero, sulake"taulu", moottorin ohjaus (DDE)oikealta puolen rintapellistä nämä nyt ainakin auki
Sinäänsä yllättävän hyvin/siististi olivat Latviassa asentaneet.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Etsippä se ajoneston "lutikka" avaimenperä missä on tunnistin, helpoimmalla pääset jos siitä on vaan patterit loppu.
Siististi noi kyllä tekee niitä, mutta vikatilanteet on ikäviä. Yhdestä 6-sarjalaisesta poistin tuollaisen, kun ajonesto katkaisi muutaman kerran kesken ajon pelkän sytkän ja sitämyöten tuhosi katalysaattorit ja vaimentimet. Melkoinen pauke oli käynyt motarilla...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Eikös tuossa Rainenkin tapauksessa ylimääräinen ajonesto ohjannut DDE/DME:n jännitesyötön oman releensä kautta. Eli homma rokkaa raksimalla tuon releen pois välistä. Helpoimmalla pääsee, jos tuo löytyy suoraan E-boxista, jossa moottorinohjauskin majailee.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
jännite syötöt
Originally posted by Clavurion View PostEikös tuossa Rainenkin tapauksessa ylimääräinen ajonesto ohjannut DDE/DME:n jännitesyötön oman releensä kautta. Eli homma rokkaa raksimalla tuon releen pois välistä. Helpoimmalla pääsee, jos tuo löytyy suoraan E-boxista, jossa moottorinohjauskin majailee.
tuo "tilkuttaja" sai vielä erillisen jännite syötön joka pitää myös purkaa pois JOS haluaa ns. hiljaista AJAMISEN ILOA__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
Comment