Eli normaalisti vaihde päällä ja ajettaessa ei huomaa mitään, mutta tänään kokeilin ihan huvikseni, että miten auto rullaa vapaalla. Ja kun vapaalle vaihdoin niin alkoi ainakin alle 80 vauhdissa täryyttään vasenpuoli kun olin hiljentämässä risteykseen. Olen jo aikaisemmin epäillyt että kuskin puolelta takaa olisi pyöränlaakeri mennyt eli onko tämä nyt merkki sitten siitä pyöränlaakerista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 xd täristää vapaalla?
Collapse
X
-
Originally posted by jms1601 View PostEli normaalisti vaihde päällä ja ajettaessa ei huomaa mitään, mutta tänään kokeilin ihan huvikseni, että miten auto rullaa vapaalla. Ja kun vapaalle vaihdoin niin alkoi ainakin alle 80 vauhdissa täryyttään vasenpuoli kun olin hiljentämässä risteykseen. Olen jo aikaisemmin epäillyt että kuskin puolelta takaa olisi pyöränlaakeri mennyt eli onko tämä nyt merkki sitten siitä pyöränlaakerista?
Niin ja eräällä toisella oli 6-pyttyisessä samat oireet ja vika löytyi myöskin noista tukikumeista.työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kauppakassina Audi A3 sedan
kesäkissana Jaguar XKR
-
-
Originally posted by nupaha View PostItsellä oli samat oireet ja vika oli moottorin tukikumeissa. Auto on tosin mulla 520d lci, mutta noista ehkä lähtisin vikaa metsästämään.
Niin ja eräällä toisella oli 6-pyttyisessä samat oireet ja vika löytyi myöskin noista tukikumeista.530e G30 M-Sport -21
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by jms1601 View PostPaljonko kilometrejä mittarissa?työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kesäkissana Jaguar XKR
Comment
-
-
Ok, itellä 120tkm mittarissa. Todennäköisesti vika on varmaan noissa tukikumeissa kun tänään kokeilin päästellä vapaalla ja kun tärinä alkoi niin vähän kun kaasua painoin niin tärinä lakkas. Aika jännä juttu mistä tuon tärinän ottaa vain vapaalla hyrrätessä? Tuo vikahan ei muuten tulisi esille elle rullailisi vapaalla. Pitääpä seuraavassa huollossa käskeä tsekata noi kumekset. Onko tuolla muuten muuta vaikutusta mihinkään kuin tuo täristäminen?530e G30 M-Sport -21
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by jms1601 View PostOk, itellä 120tkm mittarissa. Todennäköisesti vika on varmaan noissa tukikumeissa kun tänään kokeilin päästellä vapaalla ja kun tärinä alkoi niin vähän kun kaasua painoin niin tärinä lakkas. Aika jännä juttu mistä tuon tärinän ottaa vain vapaalla hyrrätessä? Tuo vikahan ei muuten tulisi esille elle rullailisi vapaalla. Pitääpä seuraavassa huollossa käskeä tsekata noi kumekset. Onko tuolla muuten muuta vaikutusta mihinkään kuin tuo täristäminen?työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kesäkissana Jaguar XKR
Comment
-
Comment