Elikkäs kyseistä vekotinta olen hommaamassa, mitäs tuosta nyt kannattee tarkastaa ja mihin kannattee varautua ?
autolla ajettu 144tkm tai ainakin mittarissa on.
Elikkäs kyseistä vekotinta olen hommaamassa, mitäs tuosta nyt kannattee tarkastaa ja mihin kannattee varautua ?
No kerta sulla lienee Inpa, luke vikakoodit ja infokoodit
mm. dde:ltä ja valomoduulilta.
Ja katso ko. moduulien päivityspäivät ja kilometrit,
vertaa huoltokirjaan.
Ko. metodilla on useampia autoja jäänyt ostamatta...
Kannattaa myös katsoa että laatikko toimii moitteetta,
ja turbot ei ylimääräisiä äännä.
Juu tottakai inpalla tulee tutkittua se mitä sillä nyt pystyy.
Turbon alipaineletkuthan noista kannattee vissiin uusia, joka ei nyt maksa juuri mitään.
Onneksi noissa sedaneissa ei ole farkun "kalliita" takapään vikoja. tarkoitan kompuroita ja takakontin johtohässäköitä
Saakohan noihin valmista softaa missä olisi huomioitu dpf tyhjennys. vai onkohan ne kaikki sellaisiin joissa on dpf paikallaan.
kun olisi kuiten tarkoituksena jossainvaiheessa tyhjentää dpf ja ohjelmoida.
Paljonko tuollaisesta voi ottaa "turvallisesti" ulos tehoa ettei ala paikat paukkumaan?
Mitäs päivityksiä tuohon on tullut 9/05 kun starttinappi löytyy kys yksilöstä mistä oon kauppoja hieronut. ja milloin koneen tehot ovat nousseet 200kw 210kw?
Turbojen äänet.
Laatikon toiminta, tosin ei taida olla kovin hyvä missään näissa.
Perän äänet.
Koneen lämmöt, nouseeko tarpeeks ylös.
(kierroslukumittaris valkonen reunus menee johkin 4800 tienoille, kun ajaa tarpeeks pitkän lenkin.)
Maantie kulutus tulis olla selvästi alle 8.
E60 ainakin pre lci/facelift, mikä toi linkitetty auto on ehkä vikäherkin auto bmw mallistosta.
Jo mainitettu kohteiden lisäksi kannattaa ajaa maantie nopeudella ja tarkistaa kieroslukujen tasaisuutta. Ns. humppaaminen on yleinen ongelma ja oli minulle se viimeinen kuittaus että päätin myydä katiskan pois kokonaisen 4 viikon omistuksen jälkeen.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
E60 ainakin pre lci/facelift, mikä toi linkitetty auto on ehkä vikäherkin auto bmw mallistosta.
Jo mainitettu kohteiden lisäksi kannattaa ajaa maantie nopeudella ja tarkistaa kieroslukujen tasaisuutta. Ns. humppaaminen on yleinen ongelma ja oli minulle se viimeinen kuittaus että päätin myydä katiskan pois kokonaisen 4 viikon omistuksen jälkeen.
Niin ne taitaa kaikki enempi tai vähempi humpata, mut eipä tuolla taida olla mitään väliä.
Jos tän ketjun perusteella olis untuvikko nyt autoa ostamassa, niin vois olla melkonen myyjän unelma.
Mun ohjeet olis, että kattele täältä noi e6x tyyppiviat jos kiinnostaa tietää tulevaisuutesi ja koeajolla katot, että auto pelaa ja on siisti. Autoliikkeellähän tietty on vastuu myymästään...
Jos farkulle on tarve, niin olemassa olevalla tiedoilla ei noista farkkujen typoista kannata stressata (=helpot ja halvat korjaus/parannus kohteet toi peräluukku ja tasonsäätö).
Onnee autokaupoille!
Tehonnostoo kestää helposti sen verran kun tosta irtoo. Loppukesto onkin sitten käyttäjästä kiinni.
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Joo aika sekavaa,on tullu kahlattua foorumia kyllä läpi mut ajattelin laittaa tälläisen pystyyn jos olis tullut vähän tiiviimpään pakettiin nu tarkastuskohdat, ettei tarvi viikkoa selata eri ketjuja läpi.
toiset sanoo että täys paska ja toiset että ei kummempia vikoja...
Jos tän ketjun perusteella olis untuvikko nyt autoa ostamassa, niin vois olla melkonen myyjän unelma.
Mun ohjeet olis, että kattele täältä noi e6x tyyppiviat jos kiinnostaa tietää tulevaisuutesi ja koeajolla katot, että auto pelaa ja on siisti. Autoliikkeellähän tietty on vastuu myymästään...
Jos farkulle on tarve, niin olemassa olevalla tiedoilla ei noista farkkujen typoista kannata stressata (=helpot ja halvat korjaus/parannus kohteet toi peräluukku ja tasonsäätö).
Onnee autokaupoille!
Tehonnostoo kestää helposti sen verran kun tosta irtoo. Loppukesto onkin sitten käyttäjästä kiinni.
Ja harvemmin ne kenellä kaikki toimii niinkuin pitää tulevat foorumeille kehumaan... Saa vähän väärän kuvan jos vertaa täällä kehuvien ja valittavien suhdetta.
Comment