Announcement

Collapse
No announcement yet.

CCC vaihto -> onko versiolla väliä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    CCC vaihto -> onko versiolla väliä?

    Pitäisi vaihtaa korkannut Pro navi ehjään (boottailee muttei herää), mutta onko väliä mistä autosta se tulee? ETK tuntee ainakin eri osanumeroita, mutta mitä nuo erot sitten ovat? :think

    Alkupään auto ja tarjolla näyttäis olevan foorumilla -08 autosta, eli ihan viimeisiä ccc.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Soittaja oli voittaja, buksin-1 osasi kertoa että homma rokkaa Kiitos!
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7531
      • Jyväshyvä

      #3
      Jätkä vei vehkeet mun nenän edestä ;-(
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • Dualfun
        Moderator
        • Jan 2003
        • 17853
        • PKS

        #4
        Eli ei ollut versiolla väliä? Vai tarviiko esim. koodata?
        E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
        E28 ///M535i '87 zinnoberrot
        E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

        E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
        ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
        ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
        ½
        G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
        Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
        Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
        Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

        Comment

        • buksin-1
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 4592
          • Keski-Pohjanmaa

          #5
          Originally posted by Dualfun View Post
          Eli ei ollut versiolla väliä? Vai tarviiko esim. koodata?
          Kyllä, jos varusteissa on eroja.
          Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
          Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
          SISUSTAT modaukset

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Kirjoitellaan nyt ajankuluksi jos tämä jotain vielä hyödyttäisi joskus.

            08/08 tehty E60 CCC meni paikalleen -05 E90, radio laulaa hienosti mutta etupaneeli ei sovi eikä idrive-pyörä pelitä. Koodaukset on tekemättä ja ajattelin katsoa huomenna jos etupaneelin saisi siirrettyä tuosta vanhasta. Pitää vaihtaa NCS Expertin filet uudempaan että saa koodauksen onnistumaan, ei ollut uusimmat näköjään läppärillä. Toimii myös perus obd2-plugilla, vaikka alunperin lähtöautossa on ollut DCAN-liitäntä tietysti pelkästään.

            Saas katsoa mitä tulee, raportoidaan taas
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • Dunky
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 4929
              • Kotka

              #7
              Tulikos tästä vielä kalua
              Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

              Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

              Comment

              • Cell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7037
                • Uusikaupunki

                #8
                Ei ainakaan vielä

                E60 LCI etupaneelin saa vaihdettua tuohon E90 pre-lci paneeliin mekaanisesti ja lattakaapeli on 1:1, mutta CCC ei suostu käynnistymään sillä vaan buuttailee pelkästään. Voi olla ettei ohjelmointi riitä. Hauskana yksityiskohtana, E90 paneelista toimii kuitenkin tuossa yhdistelmässä cd-eject nappi
                325i -08
                i3 REx -17
                M5 -98 Imolarot
                535i -90 N/A project (maatumassa)

                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                Comment

                • Fabsu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 1754

                  #9
                  Saitko koskaan toimimaan tätä? Itselläni vastaava ongelma.
                  AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                  ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                  e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                  e30 318i -88

                  Comment

                  • Cell
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 7037
                    • Uusikaupunki

                    #10
                    Ohjelmoinnilla olis ehkä menny, eipä tullu tehtyä.
                    325i -08
                    i3 REx -17
                    M5 -98 Imolarot
                    535i -90 N/A project (maatumassa)

                    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                    Comment

                    • Reiska56
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2008
                      • 185
                      • Kerava

                      #11
                      Originally posted by Cell View Post
                      Ohjelmoinnilla olis ehkä menny, eipä tullu tehtyä.
                      Siis ajelet ilman I-Drive toimintoa, vai oletko luopunut jo ko. autosta?

                      Comment

                      • GuGi_
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2012
                        • 700
                        • Vantaa city

                        #12
                        No nyt olis ajankohtasta laittaa näköjään ccc uusiks. Mitäs eroa on, onko LCI vai preLCI? Ilmeisesti sopivuudeltaan ei ainakaan pitäs olla mitään väliä miltä vuodelta kyseinen laatikko on? Olenko ymmärtänyt oikein? Koodamalla saadaan sovitettua autoon?

                        Mistäs porukka on näitä hommannu? Käytettyinä maailmalta vai mistä? Vai onko ainoa (järkevin) vaihtoehto ottaa "buksinilta" koko hoito avaimet käteen. Ilmeisesti ton yksikön vaihto noin fyysisesti ai vaadi suuria ponnisteluja? Liitin irti boksi ulos -> liitin kiinni boksi tilalle periaatteella? Siihen koodaus päälle ja homma pelittää. Onko LCI versiossa jotain erilailla mikä vaatis sisutaan jotain "rullain" tai muun vaihtoa?
                        "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

                        F11 525d -11
                        E60 M5 -05
                        E12 530i -75
                        E32 730i - 91
                        Chevy Silverado 3500 -93
                        R33 Skyline GTS-T -93

                        Comment

                        • HannuE60
                          R.I.P.
                          • Mar 2012
                          • 809
                          • Espoo

                          #13
                          Originally posted by GuGi_ View Post
                          No nyt olis ajankohtasta laittaa näköjään ccc uusiks. Mitäs eroa on, onko LCI vai preLCI? Ilmeisesti sopivuudeltaan ei ainakaan pitäs olla mitään väliä miltä vuodelta kyseinen laatikko on? Olenko ymmärtänyt oikein? Koodamalla saadaan sovitettua autoon?

                          Mistäs porukka on näitä hommannu? Käytettyinä maailmalta vai mistä? Vai onko ainoa (järkevin) vaihtoehto ottaa "buksinilta" koko hoito avaimet käteen. Ilmeisesti ton yksikön vaihto noin fyysisesti ai vaadi suuria ponnisteluja? Liitin irti boksi ulos -> liitin kiinni boksi tilalle periaatteella? Siihen koodaus päälle ja homma pelittää. Onko LCI versiossa jotain erilailla mikä vaatis sisutaan jotain "rullain" tai muun vaihtoa?

                          Jos meinaat autoa pitää, niin Buksinilta suoraan cic. aivan eri maailmasta kun ccc.
                          Samalla vaihtaa uuden i-driven rullan (paljon nopeampi ja helpompi käyttää).
                          Itselle tehty nuo kaikki, todella vaivan arvoinen päivitys..

                          -Hannu-
                          [SIGPIC]
                          BMW 535d M-sport

                          Comment

                          • GuGi_
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2012
                            • 700
                            • Vantaa city

                            #14
                            Originally posted by HannuE60 View Post
                            Jos meinaat autoa pitää, niin Buksinilta suoraan cic. aivan eri maailmasta kun ccc.
                            Samalla vaihtaa uuden i-driven rullan (paljon nopeampi ja helpompi käyttää).
                            Itselle tehty nuo kaikki, todella vaivan arvoinen päivitys..

                            -Hannu-
                            Kyllä tällä ois parivuotta varmaan tarkotus päästellä vielä. Kerran tommosta cic:tä näpräilleenä niin oon päätyny vähän semmoseen johtopäätökseen, että taidan jättää sen "lisätonnin" tähän hommaan käyttämättä. Onhan se hieno ja kaikkee. Mut mulle tää auto on niin paljon enemmän "ajettava" kun "näppäiltävä" Taidan sijoittaa sen tonnin tonne kulkupuolelle vaikka uusien suuttimien muodossa mielummin kun hienoon HDhärpättimeen.
                            "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

                            F11 525d -11
                            E60 M5 -05
                            E12 530i -75
                            E32 730i - 91
                            Chevy Silverado 3500 -93
                            R33 Skyline GTS-T -93

                            Comment

                            • Fabsu
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2004
                              • 1754

                              #15
                              Originally posted by GuGi_ View Post
                              No nyt olis ajankohtasta laittaa näköjään ccc uusiks. Mitäs eroa on, onko LCI vai preLCI? Ilmeisesti sopivuudeltaan ei ainakaan pitäs olla mitään väliä miltä vuodelta kyseinen laatikko on? Olenko ymmärtänyt oikein? Koodamalla saadaan sovitettua autoon?

                              Mistäs porukka on näitä hommannu? Käytettyinä maailmalta vai mistä? Vai onko ainoa (järkevin) vaihtoehto ottaa "buksinilta" koko hoito avaimet käteen. Ilmeisesti ton yksikön vaihto noin fyysisesti ai vaadi suuria ponnisteluja? Liitin irti boksi ulos -> liitin kiinni boksi tilalle periaatteella? Siihen koodaus päälle ja homma pelittää. Onko LCI versiossa jotain erilailla mikä vaatis sisutaan jotain "rullain" tai muun vaihtoa?
                              Ota se LCI malli. Itelle tuli vuosi sitten Buksinilta se lci malli ja hyvin on pelittänyt. Se paneeli pitää sitten vaihtaa siihen ccc:n eteen jos vaihdat sen lci mallin. Itse vaihdoin fyysisesti itse tuon ccc:n. Buksinilta tuli siis ccc ja se etupaneeli. Tämän jälkeen piti vielä koodata se uusi ccc autoon.
                              AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                              ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                              e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                              e30 318i -88

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎