Uutteran googlauksen jälkeenkään en löytänyt vastausta.
Jos vaihtaa IBS-kaapelin ,pitääkö auto ohjelmoida (yleisin vastaus tuntuu olevan, että pitää)? Mutta: voiko tuon IBS:n itse ohjelmida autoon vai tarkoittaako tuo auton ohjelmointi sitä, että koska IBS:ssä on oma softa, niin se uutena ei osaa keskustella wanhan DDE:n kanssa, vai mitä?
Entäpä, jos ei ohjelmoi mitään, mitäs sitten tapahtuu?
Itsellä oli nyppäisty se oieni sininen liitin irti, ja veikkaan, että ei ollut "unohtunut" akun vaihdon yhteydessä, vaan tuolla estetty autoa jäämään hereille. Kun laittoi tuon liittimen kiinni, vikakoodit DDE:Stä hävisi (siis IBS yhteysvika), mutta jossakin IBS-alavalikossa näyttää -48 C lämpötilaksi. Eli ilmeisesti se rikki on.
Jos vaihtaa IBS-kaapelin ,pitääkö auto ohjelmoida (yleisin vastaus tuntuu olevan, että pitää)? Mutta: voiko tuon IBS:n itse ohjelmida autoon vai tarkoittaako tuo auton ohjelmointi sitä, että koska IBS:ssä on oma softa, niin se uutena ei osaa keskustella wanhan DDE:n kanssa, vai mitä?
Entäpä, jos ei ohjelmoi mitään, mitäs sitten tapahtuu?
Itsellä oli nyppäisty se oieni sininen liitin irti, ja veikkaan, että ei ollut "unohtunut" akun vaihdon yhteydessä, vaan tuolla estetty autoa jäämään hereille. Kun laittoi tuon liittimen kiinni, vikakoodit DDE:Stä hävisi (siis IBS yhteysvika), mutta jossakin IBS-alavalikossa näyttää -48 C lämpötilaksi. Eli ilmeisesti se rikki on.
Comment