Moro moroo
Nyt bmw twmput taas tek,eli kylmänä auto vetää ihan normaalisti ei ongelmaa noin 5-10 min ajon jälkee häviää vedot, ei ahda, ei kierrä.
Vikakoodi tulee ahtopaineen säätimestä joka on sähköinen? Turbon kyljessä.
autossa on pdf ja bmw testerillä ajelimme merkkiliikkeen kaverin kanssa ja vastapaineet ok, putki ei ole tukossa.
Ilmamassamittari vaihdettii, ei vaikutusta.
Turbon klappi imupuolelta ihan normaali, ei ihmeellisempää poikkiheittoa pitkittäistä ei ole laisinkaan.
Autolla ajettu 190 000 onhan turbolla ikää jos alkuperäinen mutta mutta...
Läpät on poistettu jne kaik anturit ja niiden arvot kunnossa lukuun ottamatta tuota ahtopaine herjaa, valittaa yli lämpenemistä.
Bmw:n ohjelmalla kellon pakkoaukominen toimii kun moottori suht kylmä heti lämmettyä ei vaan avaa, solenoidi ei sano mitää! Jos laskee kylmää vettä päälle jolloin solenoidi jäähtyy taas rupee läppä aukeemaan!
Mit helv onko muilla vastaavaa ngelmaa ollut? Apuja kaivataan!
Nyt bmw twmput taas tek,eli kylmänä auto vetää ihan normaalisti ei ongelmaa noin 5-10 min ajon jälkee häviää vedot, ei ahda, ei kierrä.
Vikakoodi tulee ahtopaineen säätimestä joka on sähköinen? Turbon kyljessä.
autossa on pdf ja bmw testerillä ajelimme merkkiliikkeen kaverin kanssa ja vastapaineet ok, putki ei ole tukossa.
Ilmamassamittari vaihdettii, ei vaikutusta.
Turbon klappi imupuolelta ihan normaali, ei ihmeellisempää poikkiheittoa pitkittäistä ei ole laisinkaan.
Autolla ajettu 190 000 onhan turbolla ikää jos alkuperäinen mutta mutta...
Läpät on poistettu jne kaik anturit ja niiden arvot kunnossa lukuun ottamatta tuota ahtopaine herjaa, valittaa yli lämpenemistä.
Bmw:n ohjelmalla kellon pakkoaukominen toimii kun moottori suht kylmä heti lämmettyä ei vaan avaa, solenoidi ei sano mitää! Jos laskee kylmää vettä päälle jolloin solenoidi jäähtyy taas rupee läppä aukeemaan!
Mit helv onko muilla vastaavaa ngelmaa ollut? Apuja kaivataan!
Comment