Hei.
Auto on N47-moottorinen (177hv) E61 farmari vm-08.
Kuuluuko vaihteiston käyttäytyä kuin VW:n DSG?
Tarkoitan turbiinin lukitusta - se tuntuu olevan melkein kokoajan kiinni. Ainoastaan kaasu pohjassa/melkein pohjassa tuntuu luistoa, muuten on kiinteänä.
Asia ei minua häiritse, en vain ole tottunut tälläiseen automaattiin. Hyvähän se polttoainetalouden kannalta on, ettei turhia luistele.
Heti liikkeellelähdön jälkeen se on kaikilla vaihteilla kiinteä. Vaihdon jälkeen lukko menee heti kiinni uudelleen.
Olen ajanut vanhempaa E6x-korimallin 500-sarjalaista ja siinä laatikko tuntui pehmeämmältä? Onko uudemmat päästö/CO2-määräykset tälläisen takana?
Auto on N47-moottorinen (177hv) E61 farmari vm-08.
Kuuluuko vaihteiston käyttäytyä kuin VW:n DSG?
Tarkoitan turbiinin lukitusta - se tuntuu olevan melkein kokoajan kiinni. Ainoastaan kaasu pohjassa/melkein pohjassa tuntuu luistoa, muuten on kiinteänä.
Asia ei minua häiritse, en vain ole tottunut tälläiseen automaattiin. Hyvähän se polttoainetalouden kannalta on, ettei turhia luistele.
Heti liikkeellelähdön jälkeen se on kaikilla vaihteilla kiinteä. Vaihdon jälkeen lukko menee heti kiinni uudelleen.
Olen ajanut vanhempaa E6x-korimallin 500-sarjalaista ja siinä laatikko tuntui pehmeämmältä? Onko uudemmat päästö/CO2-määräykset tälläisen takana?
Comment