530d lastutus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tomtom80
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Tuo tänne vaan, olen puolet Salolaisten bemareista jo piristänyt
    Mitä tuo ohjelmointi kustantaisi??
    Edit. Voit heittää vaikka YV:nä jos et tänne halua laittaa hintaa.

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by Tomtom80 View Post
    Tervehdys.
    Eka postaus tälle foorumille ja pitääkin heti kysellä vähän faktoja aiheesta kun itse hankin E61 530D LCI:n ja siihen pistäisi vähän tehoja saada lisää. Eli AJtech ilmeisesti olisi hyvä paikka ohjelmoinnille mutta tuosta automaattilaatikosta sen verran että eikös se ole sama laatikko joka on 535D:ssä eli GA6HP26Z??
    Eli vääntöjen lisääntyminen ei pistäisi olla suuri huoli tässä autossa??
    Tuo tänne vaan, olen puolet Salolaisten bemareista jo piristänyt

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Originally posted by miq View Post
    Mikähän mahtaa sitten olla 530 xd LCI manuaalissa kytkimen ja vaihteiston sieto?
    Käsitykseni kun on, että laatikko niinkin kestää mutta mites kytkin/vauhtipyörä ja jakolaatikko? :think
    Itsellä kesti kuukauden päivät 291/680 luvuilla. Sitten alkoi vauhtipyörä pitämään ääntä, eli vauhtipyörä ja kytkin vaihtoon.

Leave a comment:

• makkis
    replied
    Originally posted by miq View Post
    Mikähän mahtaa sitten olla 530 xd LCI manuaalissa kytkimen ja vaihteiston sieto?
    Käsitykseni kun on, että laatikko niinkin kestää mutta mites kytkin/vauhtipyörä ja jakolaatikko? :think
    Takavetoon manuaaliin laitettu 300hp/700nm, 250tkm ajettu kytkin alkoi luistaa 2h ajon jälkeen.
    Uudella vakiolla menty nyt ilman ongelmia.

Leave a comment:

• miq
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Kestäähän 535d hyvin ottaa tehoa joku 380\750 on jees jos laatikko kunnossa

Leave a comment:

• Jacques
    replied
    Turun suunnalta löytyy myös Moonlight Motorsport jonka ohjelmointipuoli tukeutuu Motorbittiin: http://moonlightmotorsport.fi/ohjelm...kil%C3%B6autot
    En tiedä heidän yhteistyöstä tarkemmin, mutta Motorbit on luotettu toimija pk-seudulla.

Turun suunnalta löytyy myös foorumilainen makeclick jonka kanssa ohjelmoinnista voisi ehkä keskustella.

Leave a comment:

• JaniLap
    replied
    Oliko bemarissa miten huollot 160tkm jälkeen??
    BMW:n mukaan laatikko on huoltovapaa eli täytetty nk. "lifetime-öljyillä". Mutta mikäli ei ole aiemmin tiedossa öljynvaihdon ajankohtaa, niin noilla kilometreiillä voisi olla ajankohtaista tehdä/teettää huuhteluöljynvaihto piakkoin ja samalla uusia öljypohja suodattimineen ei varmasti ainakaan huononna laatikon käytöstä. Siitä eteenpäin samanlaisia vaihtoja esim. 70 tkm välein. Ajotapa vaikuttaa luonnollisesti kuinka kuluttavaa käyttöä vaihteisto joutuu sietämään.

Leave a comment:

• Tomtom80
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Tervetuloa foorumille.

Laatikko on sama mutta turbiini hieman erilainen. Kun vääntöä ei kasvateta kovin paljoa yli 600 nm, niin isompia ongelmia en odottaisi lastuttamattomaan verrattuna.
    Oliko bemarissa miten huollot 160tkm jälkeen??

Leave a comment:

• makkis
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Tervetuloa foorumille.

Laatikko on sama mutta turbiini hieman erilainen. Kun vääntöä ei kasvateta kovin paljoa yli 600 nm, niin isompia ongelmia en odottaisi lastuttamattomaan verrattuna.
    700nm sieltä otetaan Tuikun ohjelmalla ilman ongelmia.

Leave a comment:

• JaniLap
    replied
    ...mutta tuosta automaattilaatikosta sen verran että eikös se ole sama laatikko joka on 535D:ssä eli GA6HP26Z??
    Tervetuloa foorumille.

Leave a comment:

• Tomtom80
    replied
    Tervehdys.
    Eka postaus tälle foorumille ja pitääkin heti kysellä vähän faktoja aiheesta kun itse hankin E61 530D LCI:n ja siihen pistäisi vähän tehoja saada lisää. Eli AJtech ilmeisesti olisi hyvä paikka ohjelmoinnille mutta tuosta automaattilaatikosta sen verran että eikös se ole sama laatikko joka on 535D:ssä eli GA6HP26Z??

Leave a comment:

• VolvoTDi
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    No kysytään nyt sit samaan syssyyn mielipidettä Sedox:in ohjelmista.
    Et ootko niihin törmännyt??
    Valitettavasti myin niitä (Optimoiautosi) mutta en enää, samasta syystä jättäisin väliin.

Leave a comment:

• makkis
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Minä olen väärä henkilö tuohon kommentoimaan, mutta kun näistä ohjelmista jotain ymmärtää niin ymmärtää myös jättää väliin ketjun tekoset.
    No kysytään nyt sit samaan syssyyn mielipidettä Sedox:in ohjelmista.
    Et ootko niihin törmännyt??

Leave a comment:

• VolvoTDi
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    Onko noista oikeasti ollut huonoa sanottavaa??
    Kokemuksia?
    Itse en Celticiä käytä, mutta eräs toinen tässä samalla kylällä.
    Minä olen väärä henkilö tuohon kommentoimaan, mutta kun näistä ohjelmista jotain ymmärtää niin ymmärtää myös jättää väliin ketjun tekoset.

Leave a comment:

• makkis
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Unohda tuo Celtic, ota suoraan parempi! Olen tulevana maanantaina tulossa Joensuuhun ja silloin onnistuu tehon lisäys joko minun tai Tuikun tai Ajtech:n tekemänä, itse saat tekijän valita ja aivan varmasti saat paremman kuin Celticin.
    Onko noista oikeasti ollut huonoa sanottavaa??
    Kokemuksia?
    Itse en Celticiä käytä, mutta eräs toinen tässä samalla kylällä.

Leave a comment:

Working...
X