530d lastutus
Collapse
X
-
suoraan AJ:lle, on kyllä asiansa osaava heppu! ja on mukava se 900km ottaa ja testailla samalla ennen ja jälkeen.
-
-
Kovastihan sitä tehoja tekis mieli lisääTekeekö tällaisella mitään ? > http://www.lprautosahko.fi/uploads/B...ated_gains.pdf
Vai ajanko suoraan 900 km AJ Techille?
Leave a comment:
-
-
Molemmilla on tulokset aika samoja ja huonoa palautetta ei ole näkynyt kummastakaan paikasta.
Sen takia ajattelin kysäistä jos jollain foorumilaisella olisi henk.koht. kokemusta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zaumer View PostVähän ot:ksi menee, mutta aj tech:ä pidetään nykyään melkein referenssi paikkaba dieseleiden lastutuksessa, mutta minkälaisia kokemuksia löytyy Fin-dieselistä?
Se olisi mukavan lähellä ja aika asiallisia tuloksia näyttävät näistä ottavan..
Suosittelen soittamaan molempiin paikkoihin.
Leave a comment:
-
-
Vähän ot:ksi menee, mutta aj tech:ä pidetään nykyään melkein referenssi paikkaba dieseleiden lastutuksessa, mutta minkälaisia kokemuksia löytyy Fin-dieselistä?
Se olisi mukavan lähellä ja aika asiallisia tuloksia näyttävät näistä ottavan..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by elreino View Postno jos se on tuo allekirjoituksessa oleva peli ja orginaali teho 235hv
niin täysin savuttomasti puskee 300hv mitä itse olen muokkaillut
Juuriki näin. Ja oikeen ku sen tehon ottaa ulos niin dpf toimii jopa paremmin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostMoro,
Vähän vanha ketju, mutta en löytänyt uudempaakaan. Asiaan - tehon lisäys/moottorin ohjelmointi kiinnostaisi sigun autoon. Kysymys kuuluu, miten välttää ns. voimasavun muodostuminen eli millä spekseillä auto ei vielä savuttaisi kiihdytyksissä ja kannattaako dpf jättää paikalleen tämän estämiseksi? Sitä ei ole vielä poistettu.
Tavoitteena voisi olla maltilliset 275hp/600nm.
Olisiko tällainen yhtälö mahdollinen? Jakakaa kokemuksia savuttamisesta, jos olette käyneet lisäämässä tehoja.
Thanks.
niin täysin savuttomasti puskee 300hv mitä itse olen muokkaillut
Leave a comment:
-
-
Vähän vanha ketju, mutta en löytänyt uudempaakaan. Asiaan - tehon lisäys/moottorin ohjelmointi kiinnostaisi sigun autoon. Kysymys kuuluu, miten välttää ns. voimasavun muodostuminen eli millä spekseillä auto ei vielä savuttaisi kiihdytyksissä ja kannattaako dpf jättää paikalleen tämän estämiseksi? Sitä ei ole vielä poistettu.
Olisiko tällainen yhtälö mahdollinen? Jakakaa kokemuksia savuttamisesta, jos olette käyneet lisäämässä tehoja.
Thanks.
niin täysin savuttomasti puskee 300hv mitä itse olen mukkaillut
Leave a comment:
-
-
Thanks.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joni88 View Postei nyt ehkä ihan lastutukseen liity, mutta onko x3 218hp tämälleen sama kone kuin 530d 218hp?
kattelin vain kun esim ebaysta saa noita tehoboxeja jo alta 50e x3 218hp malliin, niin käykö sama myös 530d
Jos sulla on 218hp x3 ja m57n2 kone niin se on vastaava ku 231hp 530d... eli piezo suuttimet. Neliveto oma lisämauste joska eri jakolaatikko mitä 530xd...
Voihan sinne jonku huijaus boksin laittaa varmaanki mutta miksi epävarmana testailla koska sopuhintaan saat siihen vastaavat tehon softalla mitä tuossa mun värkissä. Privalla saa lääkettä siihen tehottomuuteen.
Leave a comment:
-
-
mulla oli aiemmassa 118d:ssä tehoboxi, olin tosi tyytyväinen, eihän tehoboxia voi verrata mihinkään lastuun, missään muodossa. mutta kymmenesosa hinnasta ja varmasti yli 10% nouseva teho/vääntö ei oo pahasta. Sanotaan että halpoja heppojamulla siis oli tehoboxi noin 30tkm ajan ykkösessä eikä mitää ongelmaa tullut.
E: alkup kysymykseeni, onko samat koneet?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joni88 View Postei nyt ehkä ihan lastutukseen liity, mutta onko x3 218hp tämälleen sama kone kuin 530d 218hp?
kattelin vain kun esim ebaysta saa noita tehoboxeja jo alta 50e x3 218hp malliin, niin käykö sama myös 530d
EDIT: Luetun ymmärtäminen, mutta sama pätee tuohon E60
Leave a comment:
-
-
ei nyt ehkä ihan lastutukseen liity, mutta onko x3 218hp tämälleen sama kone kuin 530d 218hp?
Leave a comment:
-
Leave a comment: