530d lastutus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• yrd3
    replied
    suoraan AJ:lle, on kyllä asiansa osaava heppu! ja on mukava se 900km ottaa ja testailla samalla ennen ja jälkeen.

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Kovastihan sitä tehoja tekis mieli lisää Tekeekö tällaisella mitään ? > http://www.lprautosahko.fi/uploads/B...ated_gains.pdf

Vai ajanko suoraan 900 km AJ Techille?

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    On nimenomaan molemmista kokemusta.

Ajtech

Leave a comment:

• zaumer
    replied
    Molemmilla on tulokset aika samoja ja huonoa palautetta ei ole näkynyt kummastakaan paikasta.
    Sen takia ajattelin kysäistä jos jollain foorumilaisella olisi henk.koht. kokemusta.

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    Originally posted by zaumer View Post
    Vähän ot:ksi menee, mutta aj tech:ä pidetään nykyään melkein referenssi paikkaba dieseleiden lastutuksessa, mutta minkälaisia kokemuksia löytyy Fin-dieselistä?
    Se olisi mukavan lähellä ja aika asiallisia tuloksia näyttävät näistä ottavan..

Suosittelen soittamaan molempiin paikkoihin.

Leave a comment:

• Aceishigh
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Juuriki näin. Ja oikeen ku sen tehon ottaa ulos niin dpf toimii jopa paremmin
    Ok, ei muuta kuin aikaa varaamaan sitten. Tosiaan 260-270 hp/600- Nm tavoitteena. Ei mopolla mahottomia.

Leave a comment:

• zaumer
    replied
    Vähän ot:ksi menee, mutta aj tech:ä pidetään nykyään melkein referenssi paikkaba dieseleiden lastutuksessa, mutta minkälaisia kokemuksia löytyy Fin-dieselistä?
    Se olisi mukavan lähellä ja aika asiallisia tuloksia näyttävät näistä ottavan..

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by elreino View Post
    no jos se on tuo allekirjoituksessa oleva peli ja orginaali teho 235hv
    niin täysin savuttomasti puskee 300hv mitä itse olen muokkaillut

Juuriki näin. Ja oikeen ku sen tehon ottaa ulos niin dpf toimii jopa paremmin

Leave a comment:

• elreino
    replied
    Originally posted by Aceishigh View Post
    Moro,

Vähän vanha ketju, mutta en löytänyt uudempaakaan. Asiaan - tehon lisäys/moottorin ohjelmointi kiinnostaisi sigun autoon. Kysymys kuuluu, miten välttää ns. voimasavun muodostuminen eli millä spekseillä auto ei vielä savuttaisi kiihdytyksissä ja kannattaako dpf jättää paikalleen tämän estämiseksi? Sitä ei ole vielä poistettu.

Tavoitteena voisi olla maltilliset 275hp/600nm.

Olisiko tällainen yhtälö mahdollinen? Jakakaa kokemuksia savuttamisesta, jos olette käyneet lisäämässä tehoja.

Thanks.
    niin täysin savuttomasti puskee 300hv mitä itse olen muokkaillut

Leave a comment:

• elreino
    replied
    Moro,

Vähän vanha ketju, mutta en löytänyt uudempaakaan. Asiaan - tehon lisäys/moottorin ohjelmointi kiinnostaisi sigun autoon. Kysymys kuuluu, miten välttää ns. voimasavun muodostuminen eli millä spekseillä auto ei vielä savuttaisi kiihdytyksissä ja kannattaako dpf jättää paikalleen tämän estämiseksi? Sitä ei ole vielä poistettu.

Olisiko tällainen yhtälö mahdollinen? Jakakaa kokemuksia savuttamisesta, jos olette käyneet lisäämässä tehoja.

Thanks.
    niin täysin savuttomasti puskee 300hv mitä itse olen mukkaillut

Leave a comment:

• Aceishigh
    replied
    Moro,

Thanks.
    Mites tämä expertit?

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by joni88 View Post
    ei nyt ehkä ihan lastutukseen liity, mutta onko x3 218hp tämälleen sama kone kuin 530d 218hp?

kattelin vain kun esim ebaysta saa noita tehoboxeja jo alta 50e x3 218hp malliin, niin käykö sama myös 530d
    Moottori sinällään on sama mutta moni muu asia sitten ei olekkaan.

Jos sulla on 218hp x3 ja m57n2 kone niin se on vastaava ku 231hp 530d... eli piezo suuttimet. Neliveto oma lisämauste joska eri jakolaatikko mitä 530xd...
    Voihan sinne jonku huijaus boksin laittaa varmaanki mutta miksi epävarmana testailla koska sopuhintaan saat siihen vastaavat tehon softalla mitä tuossa mun värkissä. Privalla saa lääkettä siihen tehottomuuteen.

Leave a comment:

• joni88
    replied
    mulla oli aiemmassa 118d:ssä tehoboxi, olin tosi tyytyväinen, eihän tehoboxia voi verrata mihinkään lastuun, missään muodossa. mutta kymmenesosa hinnasta ja varmasti yli 10% nouseva teho/vääntö ei oo pahasta. Sanotaan että halpoja heppoja mulla siis oli tehoboxi noin 30tkm ajan ykkösessä eikä mitää ongelmaa tullut.

E: alkup kysymykseeni, onko samat koneet?

Leave a comment:

• rizzo
    replied
    Originally posted by joni88 View Post
    ei nyt ehkä ihan lastutukseen liity, mutta onko x3 218hp tämälleen sama kone kuin 530d 218hp?

kattelin vain kun esim ebaysta saa noita tehoboxeja jo alta 50e x3 218hp malliin, niin käykö sama myös 530d
    No älä nyt helvetissä mitään 50e tehoboksia mene ostamaan... Jos on varaa ajaa X3:lla niin luulisi olevan varaa laittaa muutama satanen kunnon ohjelmointiin.

EDIT: Luetun ymmärtäminen, mutta sama pätee tuohon E60

Leave a comment:

• joni88
    replied

Leave a comment:

Working...
X