lähdettiin torstaina ajeleen kohti norjaa ja jossain loppumatkasta tuli pistettyä merkille lisääntynyt ääni. Ajattelin että kuuluu takasenkaista jotka on kulunut vähän sisä reunasta ns joka toinen kuvio enempi, no nyt ollaan jo takaisin tulossa ja ääni vaan kasvaa . Onko noita mennyt porukan autoista ?450 km kun vielä kestäisi auto ja pää
535d ja takalaakeri
Collapse
X
-
Onhan noita mennyt, 170-200 tkm välillä takaa Pre-lci malleissa,
uudemmissa ei oo menny samoilla kilometreillä vaikka lienee osa sama?
Eiköhän sillä uskalla ajaa vaikka huutakin jonkin verran.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Jees eipä leikannut kiinni..huomenna jatkuu tutkimukset ovatko nankanit vai skf syyllinen ääneen,veikkaan laakeria ääni oli sen verran isoaOriginally posted by Robi View PostEipä noilla oo tapana leikata kiinni..tiedän yhdenkin jolla ajettiin reilu 10000km laakeri huutaen..
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
ite oon luullu omassani olevan laakerivika.
Kerran kuului kesällä kova, kirskuva ääni, joka poistui hetken päästä, syyksi löytyi ilmeisesti jarrukilven väliin lentänyt pieni kivi.
Tasainen jyrinä taas johtui nankangkinkong renkaista jotka kuluvat niin lahjakkaasti hampaalle, että on kuin massikan renkailla ajasi!
MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
No jaa, mitä itse ajoin yhde kesän 245/35-19 Nankangeilla niin ei ne kyllä pahasty jyristäny... Tosin kulmat oli kunnossa ja renkaat uudet, ajoin joku 15 tkm.Originally posted by tovayryn View Postite oon luullu omassani olevan laakerivika.
Kerran kuului kesällä kova, kirskuva ääni, joka poistui hetken päästä, syyksi löytyi ilmeisesti jarrukilven väliin lentänyt pieni kivi.
Tasainen jyrinä taas johtui nankangkinkong renkaista jotka kuluvat niin lahjakkaasti hampaalle, että on kuin massikan renkailla ajasi!
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Joo nankanit on täälläkin alla kokona 20",keväällä laitettiin uudet renkaat uusille vanteille.Kulmat ajattelin käydä säätämässä kun näyttää että takasisäreunat hieman syö,samat 15 tkm noilla on kanssa tultu tänä kesänä..Originally posted by MajorDrake View PostNo jaa, mitä itse ajoin yhde kesän 245/35-19 Nankangeilla niin ei ne kyllä pahasty jyristäny... Tosin kulmat oli kunnossa ja renkaat uudet, ajoin joku 15 tkm.
Viime kesänä laitoin alle 19" satsin myöskin nankaneilla ja ääntähän ne rupeavat pitään kun hampaalle kuluvat..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Originally posted by veku View PostJoo nankanit on täälläkin alla kokona 20",keväällä laitettiin uudet renkaat uusille vanteille.Kulmat ajattelin käydä säätämässä kun näyttää että takasisäreunat hieman syö,samat 15 tkm noilla on kanssa tultu tänä kesänä..
Viime kesänä laitoin alle 19" satsin myöskin nankaneilla ja ääntähän ne rupeavat pitään kun hampaalle kuluvat..
joo joskus juttelin aikoinaan rengasmyyjän kans ja sano että näissä on se ominaisuus että kuluuvat hampaalle, oli kulmat kunnossa tai ei :P
20" täälläki rullaa alla.MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
Sama on sattunut omallekin kohdalle, tuli pesun jälkeen seuraavana aamuna kaiketi ja arvelin ettei siellä voisi roskaakaan välissä olla, mutta näin kuitenkin oli..Originally posted by tovayryn View Postite oon luullu omassani olevan laakerivika.
E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
...
Paljonko autollasi on ajettu kun tuo laakeri antautui?Originally posted by veku View PostNo niin kärry kunnossa taas..ääni kuului vasemmalta ja uusi laakeri oikealle niin se on siinä se on taas kovaa ajoa vaan vaille
Oliko arvokaskin remontti?Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
...
Paljonko autollasi on ajettu kun tuo laakeri antautui?Originally posted by veku View PostNo niin kärry kunnossa taas..ääni kuului vasemmalta ja uusi laakeri oikealle niin se on siinä se on taas kovaa ajoa vaan vaille
Oliko arvokaskin remontti?Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
Pyörän napa reilu satku tarvikkeena jos itse jaksaa voimistella. Ei ihan kivuton homma kuitenkaan... itse vaihdoin ekan 145 tkm kohdalla ja toinenkin puoli alkaa vislaamaan lupaavasti. Tasalaatuisia nuo ensiasennuslaakerit
E92 335i 2007
ex. E61 530d 2007
Comment
Comment