Eli auto on -04. Ongelma on se, et eilen illalla peruutin pihasta ja käänsin kaikki oikealla niin ohjaus alko vänkään vastaan ja yritti suoristaa. Samalla nousi kuminkärtysavua pellin alta. Sitten kun kaasuttelee niin moottorin etuosasta kuuluu pieniä kolinoita joillain kierroksilla. Ajattelin, et tehostajanpumpunlaakerit vetelee viimeisiään. Otin remmin löysälle ja heiluttelin kaikkia rullia ja ei tuntunu väljyyksiä mistä rallatukset ois voinu johtua. Sitten löysin jotain vinkkiä vibration damperista ja kampiakselin päässä oleva hihnapyörä pyörii käsin. Ei kai diisselikonetta jaksa käsin pyörittää siitä pyörästä?
Eli onko nyt sitte niin, et se värinän vaimennin on paskana vai oisko jotain muuta ideaa noihin oireisiin? :think
Eli onko nyt sitte niin, et se värinän vaimennin on paskana vai oisko jotain muuta ideaa noihin oireisiin? :think
Comment