Onko jollain tarjota prkl hyviä vinkkejä...oli nylpätty ja väännetty niin tiukalle että kun sain pitoja niin meni Bahcon 1/4 räikkä paskaksi! Itse aattelin että hitsaan sinne kuusiokolo avaimen kiinni ja alan herkistelee! Jos jotain positiivista tässä remontissa niin en laskenu vanhoja öljyjä pois ennen kuin aloin kokeilee täyttö proppua!!! :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 525d vaihdelaatikon öljyproppu ei aukea!!
Collapse
X
-
Olen itse aukonut noita jos ovat tiukassa(niinkuin ovat yleensä) niin että en ole vääntänyt räikällä vaan laittanut kuusiokolohylsyn paikalle ja pujottanut siihen lenkki avaimen ihan juureen. Tuolloin vääntö kohdistuu ihan avaimen juureen ja ei nylppää sitä tulppaa vaikka kovemminkin vääntäisi...
Voisihan tuossa vaikka kylmäspräyllä ensin jäädyttää sitä tulppaa ja sitten kokeilla vääntää jos vaikka helpottaisi asiaa ?
-TT--TT-
F30 320d
-
-
Vasaralla ja tampilla propun ulkokehältä hakkaamalla olen aukonut mikäli ollut kulmat pyöreänä tms.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by exautisti View PostVasaralla ja tampilla propun ulkokehältä hakkaamalla olen aukonut mikäli ollut kulmat pyöreänä tms.Ei se auta vaikka sinne ois laittanu kolmen vartin vääntimen kun se oli nylpätty
Eli hitsaamalla se sitten lähti
Oli vaan aika ahdas paikka tehdä kestävää hitsiä mut onnistu kuitenkin!
Niin ja kyllä se lähtee varttisellakin auki jos se on laitettu oikeaan momenttiin eli 35 Nm joka on suurin piirtein löysät pois...mutta kun siellä on ollu hankkian mies asialla eli on just vedetty sillä 1/2 vääntimellä ja metrin varrella hampaat irvessä niin ei oo ihme että ei lähde!! PRKL!!Last edited by Mr_Horsepower; 29-10-2012, 22:17.
Comment
-
Comment