Announcement

Collapse
No announcement yet.

DVD jumii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • baijerilainen
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 197
    • Lappeenranta

DVD jumii

Yhdestä viasta kun pääsee niin seuraavaa pukkaa... Eilen aivan yhtä äkkiä dvd soitin teki tenät ei ota eikä anna levyä ulos. Mikähän nyt hajos saatana! Alkaa hermot mennä tuo vessan kanssa. Jottei totuus unohtuisi niin tasonsäätö aloitti taas vittuilun kun tuli vähän pakkasta ja edestä on parkkitutkan anturi paskana. Juuri korjattiin hajonnut huohotin... siis aivan mahtava peli
    g30 530e iPerformance
    g31 520 xda Sport edition touring
    f20 120da Sport edition
    f30 320da Sport edition
    ex f31 318da M-SPORT LCI touring
    ex f11 520 xda LCI touring
    ex f11 530 xda touring
    ex e90 316d sport
    ex f30 318 da
    ex f31 320 da touring
    ex e91 318i LCI touring
    ex e61 525ia touring
    ex e46 330da touring
    ex e39 520i touring
  • kusti69
    Newbiemmer
    • Sep 2012
    • 2
    • Nivala

Originally posted by baijerilainen View Post
    Yhdestä viasta kun pääsee niin seuraavaa pukkaa... Eilen aivan yhtä äkkiä dvd soitin teki tenät ei ota eikä anna levyä ulos. Mikähän nyt hajos saatana! Alkaa hermot mennä tuo vessan kanssa. Jottei totuus unohtuisi niin tasonsäätö aloitti taas vittuilun kun tuli vähän pakkasta ja edestä on parkkitutkan anturi paskana. Juuri korjattiin hajonnut huohotin... siis aivan mahtava peli
    Mulla sellanen ongelma että pro navi lakkaa toimimasta siis kartat häipyy kun ajelee pidempään autolla. Ei meinaa saada dvd asemasta kartta dvd ulos ollenkaan. Sit ku odottelee muutman tunnin niin taas pelaa kaikki ku unelma. Jos tarviit parkkitutkia uusia niin mä tilasin e-baystä eikä ollu kallita. Takapuskuriin vaiheltu niitä eikä ollu edes hankala irrottaa.
    Ohessa linkkiä sinne. Oon joskus katellu että sieltä löytyy dvd soitintakin jos menee rikki....

BMW PDC E39 E60 E61 E63 E65 E53 E85 R50 Parksensor

Comment

• -challenger-
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 2150
      • L a h t i

Tuo tommonen mutkalla oleva parkkitutka on kaiketi taakse sillä edessä on suora( no pienen mutkan sekin tekee mutta suoraan menee se liitin..

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎