Originally posted by msp75
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
perheeseen uusi jäsen 520dA E61 -08
Collapse
X
-
Originally posted by msp75 View Postpitkälle yli 5000km/kk tulee kyl ajettua
Mulla kanssa tulee noin 5000 kilsaa kuussa, välillä enemmänkin, iso osa normi työajoa. Saapi sitä näillä kilsoilla olla pajattamassakin melko tiuhaan sitten...tietää mihin kilometrikorvaukset hupenee . Ja valtio väittää, että ajamalla tässä muka rikastuu. Voisin laittaa kyllä semmoset rätingit ja kuitit niille pöytään että näkisivät herratkin asian oikean laidanNykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by msp75 View PostEli suht karvahattu malli perheeseen tulossa ( tarkkaa varustelistaa ei vielä ole ) jota ois tarkoitus pikkuhiljaa muokkailla vähän mukavemmaksi yksilöksi, tarkoitus ois:
-hommata 20" M6 replicat tai vastaavat
-moottorin päivitys
Ja konetta jos piristät siihen päälle niin suosittelen lämpimästi aktiivista renkaiden kierrätystä takaa eteen ja toisinpäin. Alusta ja pyöränkulmat myös tiptop pitää olla.
Itse olen jättänyt koneen piristyksen suosiolla haaveeksi, osittain juuri tuon takia ettei malttais kuitenkaan olla polkematta tallaa lattiaan koko ajan. Ja siitäkös rengaskauppias tykkää.
Mulla kesäkumeina 245/40-18 ja sain kestämään viimesimmän Hankookin Evo12 kesäsetin "ajokunnossa" noin 35 tkm. 42 tkm kohalla vaihdoin pois.
Samoja Hankookeja olen kuullut porukan saaneen kankaille tehokkaampien pelien alla jopa jo 10-15 tkm kohdalla
Mutta hyvä vaihtoehto tuo 2-litranen pitkän matkan normiajoon, kulutuskin jonnii verran alempi kuin 6-mukisella. Ja pääsee sillä rekkojen ohi ilman moottorin kirraustakin.Last edited by Pex; 27-12-2012, 14:39.Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by Pex View Postsulla kun noita kilsoja tuleepi kohtuu runsaasti niin miettisin vielä näitä kohtia, jos renkaiden kuluminen yhtään huolestuttaa. Veikkaan, että 20 tuumasilla saat varmaan ostaa rengassetin/kk (?), jos kymppitonnin verran hurrailet. Onko jollakulla kokemusta kuin pitkään noilla kakskymppisillä ajelee, eli olenko täysin väärässä?
Ja konetta jos piristät siihen päälle niin suosittelen lämpimästi aktiivista renkaiden kierrätystä takaa eteen ja toisinpäin. Alusta ja pyöränkulmat myös tiptop pitää olla.
Itse olen jättänyt koneen piristyksen suosiolla haaveeksi, osittain juuri tuon takia ettei malttais kuitenkaan olla polkematta tallaa lattiaan koko ajan. Ja siitäkös rengaskauppias tykkää.
Mulla kesäkumeina 245/40-18 ja sain kestämään viimesimmän Hankookin Evo12 kesäsetin "ajokunnossa" noin 35 tkm. 42 tkm kohalla vaihdoin pois.
Samoja Hankookeja olen kuullut porukan saaneen kankaille tehokkaampien pelien alla jopa jo 10-15 tkm kohdalla
Mutta hyvä vaihtoehto tuo 2-litranen pitkän matkan normiajoon, kulutuskin jonnii verran alempi kuin 6-mukisella. Ja pääsee sillä rekkojen ohi ilman moottorin kirraustakin.Last edited by GuGi_; 27-12-2012, 16:20."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostViimekesä tuli ajeltua 20":llä n.20tkm, eikä ne kyllä mulla kulunu yhtään sen enempää ku mitkään pienemmätkää. Ei niistä montaa milliä kesän aikana kadonnu. Ens kesäks ei todellakaan tarvi uusia olla hommaamassa. Ja mulla on hymynnostatusohjelma koneessa. Miks ne isomman tuumakoon renkaat kuluis sen nopeemmin?
Itellä ei mittään kokemusta aiheesta.
Sitten samaan "huhusarjaan" tai lienee jonkinasteista faktaa kun parikin E60 kuskia mulle maininnut (toisella 19" ja toisella 20"), että mukavuus ajo-ominaisuuksista hävis samantien kun siirtyivät noihin kokoihin, toinen 17":sta ja toine 18":sta. Pittääkö paikkaansa?Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by Pex View Postok. Eli isojen poikain höpöpuhetta sitten
Itellä ei mittään kokemusta aiheesta.
Sitten samaan "huhusarjaan" tai lienee jonkinasteista faktaa kun parikin E60 kuskia mulle maininnut (toisella 19" ja toisella 20"), että mukavuus ajo-ominaisuuksista hävis samantien kun siirtyivät noihin kokoihin, toinen 17":sta ja toine 18":sta. Pittääkö paikkaansa?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostJos suodatin menee ihan totaalisen tukkoon niin ei se auto jaksa kulkea mihinkään, varmasti huomaat jos näin käy. Omaa 530d en saanut oikeen satasta kulkemaan ja hyytyi joka mäkeen yms. Siinä kylläkin suodatin erillisesä pöntössä.
Comment
-
-
En käsitä miksei voi viedä autoa huoltoon jos se sitä huutaa?
Onko tullu laitettua liian kallis peli alle jos ei oo varaa huollattaa?
Jos näin on ni sitte tästä sun autostaki tulee salettii sellain pommi mikä sitte porsii jokavitun reijästä ja paikasta ko aikansa vinguttaa ja siirtelee korjauksia myöhemmäksi..
Melkeen laittaa vihaksi ko mun entinen kiisseli oli just saman kaltainen jota ei ollu huollettu aikanaan ja muutenki käytetty väärin ko piti niin saatanan isot rempat tehä sitte mun omistus suhteen aikana.. Mutta jokainen taaplaa tyylilläänS4 B5
Urs4 4.2
A8 D3 4.2 Lang
ex. M5 e39 -99
ex. 330 xDA e46 -03
ex. 523 e39 -96
Comment
-
Comment