TV toiminto professional naviin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Epe 530D
    Newbiemmer
    • Dec 2012
    • 2
    • Espoo

TV toiminto professional naviin

Tervehdys

Osaako kukaan foorumilaisista auttaa seuravassa ongelmassa.
    Minulle tulossa 1/2013 Bmw 530D touring jossa on tehdas asennettu professional navi.
    Tässä navissa on myös dvd toisto mahdollisuus ja kova levy.
    Tuohon naviin on saatavissa myös digitaali TV toiminto joka on ilmeisesti jo tehtaalla sisäänrakennettu ja vaan aktivoidaan jos asiakas siitä on valmis helvetisti maksamaan.
    Tuon TV:n pitäisi saada aktivoitua myös itse jälkikäteen ostetulla softalla joka tulee kai cd levyllä.
    Hinta kai on parin kympin ja satasen tienoilla.
    Osaako jokunsanoa mistä näitä tarvike softia saa ostaa. Haussa siis aluoyettava taho jolta saa juuri oikean softan omaan autoon toimivan.
    Kiitos etukäteen kaikille vastaamaan vaivaantuneille.
  • vekkuli
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1335
    • Liminka

Originally posted by Epe 530D View Post
    Tervehdys

Osaako kukaan foorumilaisista auttaa seuravassa ongelmassa.
    Minulle tulossa 1/2013 Bmw 530D touring jossa on tehdas asennettu professional navi.
    Tässä navissa on myös dvd toisto mahdollisuus ja kova levy.
    Tuohon naviin on saatavissa myös digitaali TV toiminto joka on ilmeisesti jo tehtaalla sisäänrakennettu ja vaan aktivoidaan jos asiakas siitä on valmis helvetisti maksamaan.
    Tuon TV:n pitäisi saada aktivoitua myös itse jälkikäteen ostetulla softalla joka tulee kai cd levyllä.
    Hinta kai on parin kympin ja satasen tienoilla.
    Osaako jokunsanoa mistä näitä tarvike softia saa ostaa. Haussa siis aluoyettava taho jolta saa juuri oikean softan omaan autoon toimivan.
    Kiitos etukäteen kaikille vastaamaan vaivaantuneille.
    Ei pidä paikkaansa, vaan vaatii videomodulin esim tästä. http://www.ebay.de/itm/TV-Video-Modu...item2a24354348
    E93 ///M3
    E60 530dA aka M5
    F11 525dA Xdrive
    Tesla model 3 LR MY22

Comment

• Epe 530D
      Newbiemmer
      • Dec 2012
      • 2
      • Espoo

Siltä näyttää

Kiitti vinkistä.
      Näyttää kyllä vähän järeämmältä kun softa päivitys.

Originally posted by vekkuli View Post
      Ei pidä paikkaansa, vaan vaatii videomodulin esim tästä. http://www.ebay.de/itm/TV-Video-Modu...item2a24354348

Comment

Working...
      X