Noniin, autokuume on päässyt pahasti iskemään ja tuollainen 550i (e60) kiinnostaisi kummasti. 540i malleissa on ollut niitä jäähdytysputken vuotamisia ja ym., mutta mitenkäs tällaisen laita..? Ulkomaiden pojilla oli lähinnä hyvää sanottavaa, mutta suurin osa oli alle 100tkm ajettuja kokemuksia. Itsellä olisi tod. näk. tarkoitus hankkia 100-150tkm ajettu, jottei ihan liiaksi pääse hinta karkaamaan. Mitenkäs verrattuna esim. 545?
550i Kokemuksia?
Collapse
X
-
550i Kokemuksia?
MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Tags: None
-
Sama kiinnostaisi itseäkin. Nyt kun autonvaihto on edessä, niin kyseinen malli on ollut mielessä eniten. Molemmat kopat kiinnostaa.
Osaisiko joku kertoa autosta enemmän?
-
Jäähdytinnesteputken vuoto-ongelma koskee kyllä kaikkia 540i,545i ja 550i koneita kaikki kuitenkin samaa N62:ta. Että siihen nyt ainakin voi sitten varautua
Muita E60 juttuja mitä tulee mieleen niin automaattilaatikon öljypohja varmaan vuotaa jo siinä 100tkm kohdalla ja siinä 150tkm kohdalla alkaa koneenkin öljypohja vuotamaan.Last edited by Petsku333; 03-09-2017, 11:28.F07 535d xDrive Gran Turismo
Ex. Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
Ex. E60 2006 525i
Comment
-
Nyt 154tkm mittarissa samalla koneella, ei mitään vikoja...vielä. Toiminut kuin se kuuluisa VR:n vessa. Kävin koeajamassa tollasta uutta 550i (tuplaturbo), ja jotenkin tuntui toi voima paremmin tossa vanhassa..tiedä sitten.
Mutta voin vain lämpimästi suositella ko. moottoria. B48 moottorissa on kuulemma vielä noiden lisäksi venttiilivarren kumet jotka kovettuu.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
Comment