Noniin, autokuume on päässyt pahasti iskemään ja tuollainen 550i (e60) kiinnostaisi kummasti. 540i malleissa on ollut niitä jäähdytysputken vuotamisia ja ym., mutta mitenkäs tällaisen laita..? Ulkomaiden pojilla oli lähinnä hyvää sanottavaa, mutta suurin osa oli alle 100tkm ajettuja kokemuksia. Itsellä olisi tod. näk. tarkoitus hankkia 100-150tkm ajettu, jottei ihan liiaksi pääse hinta karkaamaan. Mitenkäs verrattuna esim. 545?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
550i Kokemuksia?
Collapse
X
-
Jäähdytinnesteputken vuoto-ongelma koskee kyllä kaikkia 540i,545i ja 550i koneita kaikki kuitenkin samaa N62:ta. Että siihen nyt ainakin voi sitten varautua
Muita E60 juttuja mitä tulee mieleen niin automaattilaatikon öljypohja varmaan vuotaa jo siinä 100tkm kohdalla ja siinä 150tkm kohdalla alkaa koneenkin öljypohja vuotamaan.Last edited by Petsku333; 03-09-2017, 12:28.Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Nyt 154tkm mittarissa samalla koneella, ei mitään vikoja...vielä. Toiminut kuin se kuuluisa VR:n vessa. Kävin koeajamassa tollasta uutta 550i (tuplaturbo), ja jotenkin tuntui toi voima paremmin tossa vanhassa..tiedä sitten.
Mutta voin vain lämpimästi suositella ko. moottoria. B48 moottorissa on kuulemma vielä noiden lisäksi venttiilivarren kumet jotka kovettuu.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Comment