Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onko Lci 520da:ssa läppiä imusarjassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aapok
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 807
    • Liperi

    Onko Lci 520da:ssa läppiä imusarjassa

    Onko tuossa facelift 520da:ssa läpät imusarjassa? On ainakin erikoisen näköinen tuo imusarja vanhempiin verrattuna. Näissä ei ilmeisesti myöskään enää ole egr termaria ollenkaan?
    -Aapo-

    520da touring Lci M-sport -07
    1600-2 -68 (kaveriprojekti)
    Chevrolet Avalanche LTZ -09
    Sea Ray 230 sundancer -94
  • mixout
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2011
    • 454
    • Keski-Suomi

    #2
    Kts. http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...0&postcount=26
    Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7524
      • Jyväshyvä

      #3
      Eli on läpät mutta ne on erilaiset kuin vanhemmissa.
      Muistelisin että ovat pitkittäisaksellilla ja rakenne on erilainen.

      Lisäksi LCI malleissa on alkuun käytetty vanhempaa M47N2 konetta,
      jossa vanhemmat läpät:


      Eron tunnistaa helpoimmiten vaihdekepistä, jos ns. cobra stick eli uudempi,
      myös kone on uudemi eli N47:


      Ei ole uudemmassa erillistä EGR-termaria,
      jäähdytys on mutta se on alipaineohjattu, liekkä
      aina päällä kun kiertokin on päällä?
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • aapok
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 807
        • Liperi

        #4
        Kyse on nimenomaan cobra mallista, eli ei ilmeisesti tarvitse niin kiireellä poistaa läppiä kuin vanhemmista.
        -Aapo-

        520da touring Lci M-sport -07
        1600-2 -68 (kaveriprojekti)
        Chevrolet Avalanche LTZ -09
        Sea Ray 230 sundancer -94

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #5
          Originally posted by aapok View Post
          Kyse on nimenomaan cobra mallista, eli ei ilmeisesti tarvitse niin kiireellä poistaa läppiä kuin vanhemmista.
          Eikös tälläkin foorumilla jo yhdet tuollaiset kanavasta löytynyt. Olisikohan peräti vuosi aikaa jo kun irroittaja esitteli videolla hajonnutta läppäkoneistoa. :think
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          • Clavurion
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 9156
            • Oulu

            #6
            Originally posted by Cell View Post
            Eikös tälläkin foorumilla jo yhdet tuollaiset kanavasta löytynyt. Olisikohan peräti vuosi aikaa jo kun irroittaja esitteli videolla hajonnutta läppäkoneistoa. :think
            Liekö tarkoitat tuota keissiä, jonka youtube-videot linkkasin Britti-foorumin kautta? Ei ainakaan toistaiseksi epidemiaa ole tullut vastaan.
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎