Announcement

Collapse
No announcement yet.

perän kompurasta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jiivee530d
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2013
    • 400
    • pohjois-savo

perän kompurasta

morjes!

ostin pari viikkoo sit e61 530d bemun liikkeestä. autossa ilmeni kaiken maailman vikoja heti seuraavana päivänä jotka liike korjaa omaan piikkiinsä.

mut sit viikon päästä kaupoista ilmeni tuo "level control system faulty" eli perän tasonsäätöö herjaa.

kuuluuko liikkeen maksaa tuo kokonaan vai meneekö niinku mulle sanoivat että puolet maksaavat?

sitte kysyn vielä että onko tuo kompuran vaihto millanen homma jos itse tekee? meinaan saksasta sais kompuran alle 400euroon kun liikkeessä sanoivat remontin hinnaks 1000e
  • marsep
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2009
    • 361
    • HML

Todennäköisesti imupuolen letku hajonnut ja imenyt likaa kompuraan joka sitten hajottanut kompuran.

Eikä ole paha itse vaihtaa. Tässä aiheesta lisää.

E61 535d -05 "377/747"

ex. E38 728 -97

Comment

• MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7524
      • Jyväshyvä

Originally posted by jiivee530d View Post
      morjes!

ostin pari viikkoo sit e61 530d bemun liikkeestä. autossa ilmeni kaiken maailman vikoja heti seuraavana päivänä jotka liike korjaa omaan piikkiinsä.

mut sit viikon päästä kaupoista ilmeni tuo "level control system faulty" eli perän tasonsäätöö herjaa.

kuuluuko liikkeen maksaa tuo kokonaan vai meneekö niinku mulle sanoivat että puolet maksaavat?

sitte kysyn vielä että onko tuo kompuran vaihto millanen homma jos itse tekee? meinaan saksasta sais kompuran alle 400euroon kun liikkeessä sanoivat remontin hinnaks 1000e
      Helppo homma.
      Siihen että onko tuo 50% korvaus hyvä vai huono tarjous riipuu siitä
      että paljonko autolla on ajettu. Jos yli 200 tkm niin on hyvä tarjous...
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• jiivee530d
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2013
        • 400
        • pohjois-savo

Originally posted by MajorDrake View Post
        Helppo homma.
        Siihen että onko tuo 50% korvaus hyvä vai huono tarjous riipuu siitä
        että paljonko autolla on ajettu. Jos yli 200 tkm niin on hyvä tarjous...
        autolla ajettu 260tkm

Comment

• ptikkala
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 1571

ai, minä olen ollut käsityksessä että liike kuin liike niin on ainakin parin kk takuu?

Comment

• Mlatvala
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 3553
            • Kuopio

Originally posted by ptikkala View Post
            ai, minä olen ollut käsityksessä että liike kuin liike niin on ainakin parin kk takuu?
            Noita kuluvia osia maksellaan tosiaan puoliksikin.. Tai asiakas kaiken, joskus myyjä kaiken..

Se on ihan reilu peli noin.
            E61 535d alkuunsa viritetty.

Comment

• Clavurion
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 9156
              • Oulu

Noilla kilsoilla 50:50 tarjous kuulostaa ihan hyvältä. Tosin mitään järkeä ei ole sitä marmoriliikkeessä huollattaa. Yritä sopia myyjäliikkeen kanssa, että maksavat suoraan Saksasta hommatun kompuran ja imuletkun, teet sitten vaihdon itse.
              E39 530dA -02 M-Sport
              E53 X5 3.0dA -06 Sport
              * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
              Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• jiivee530d
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2013
                • 400
                • pohjois-savo

Originally posted by Clavurion View Post
                Noilla kilsoilla 50:50 tarjous kuulostaa ihan hyvältä. Tosin mitään järkeä ei ole sitä marmoriliikkeessä huollattaa. Yritä sopia myyjäliikkeen kanssa, että maksavat suoraan Saksasta hommatun kompuran ja imuletkun, teet sitten vaihdon itse.
                tarviiko tota mitenkää nollata/kuitata testerissä vaihdon jälkeen?

Comment

• Clavurion
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 9156
                  • Oulu

Ei yleensä.
                  E39 530dA -02 M-Sport
                  E53 X5 3.0dA -06 Sport
                  * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                  Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Spetke
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 3451
                    • Janakkala

Uusi osa paikoilleen ja matka jatkuu.
                    Jää sinne vikakoodit muistiin mutta ei ne siellä mitään haittaa.
                    Toki voi ne nollata pois jos löytyy pelit ja vehkeet mutta turha vaiva/kuluerä vartavasten on tuon takia lähteä koodia nollaamaan maksua vastaan.
                    Nollaa sitten tulevaisuudessa kun tulee jotain muuta akuuttia koodin luku tarvetta

PS: Ja on erittäin reilu tarjous liikkeeltä lähteä maksumieheksi 50/50 noin paljon ajetussa autossa.
                    ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎