Se taitaa olla pakollinen paha, että jälkeenpäin maalatusta ei koskaan saa uudenveroista? Tuntuu että koskaan siitä ei tule sellaista tasaista tehdaspintaa. Värin saattavat joskus tuurilla saada kohdalleen, mutta pinta on aina enemmän tai vähemmän appelsiini. Vai pitääkö se myllyttämällä sitten myöhemmin tasoittaa jos haluaa tasaisen peilimäisen pinnan? Olen yleensä käyttänyt Järvenpäässä Kurvisen maalaamoa, jonka jälki on aina ollut aavistuksen appelsiini. On vain vähän huono näiden paikallismaalareiden tuntemus...
Ammattimies tekee parempaa jälkeä kun tehtaalta on lähtenyt.
Ammattimies tekee parempaa jälkeä kun tehtaalta on lähtenyt.
Olen samaa mieltä. lievän sävyeron/kiiltoeron tekevät häivyttämällä, jolloin siitäkin tulee hyvä. Kannattaa selvitellä etukäteen mikä maalaamo on hyvän työn tekijä.
Siis kyllähän siitä paljon paremman saa kun orggis. Varsinkin nämä uudet kun on aika aplaria jo tehtaalta tulessaan.
Eli vesihiontaa ja kiilotusta perään
Se sävyn kohdalleen osuminen minua ainakin huolettaa enemmän.
Jooh, tänään huomasin itekkin omassa nelikutosessani avaimella tms. tehdyn n. 20cm pitkän naarmun, kiitos vaan tekijälle tästäkin! Mikä vittu siinä on että pitää toisille aiheuttaa harmia tekemällä tommosta..
Pahan näköistä jälkee :( Oon aina ajanu parkkipaikoillakin sivuun ja reunapaikoille, mutta silti yhteenaikaan kun koko ajan oli jotain pientä tapahtunut, otin pysäköintivakuutuksen. IF:ssä kuuluu ns. huippukaskoon eikä ole juuri täyskaskoa kalliimpi. Ilman bonusmenetyksiä korjataan myös parkkipaikkatapahtumat, kunhan ilmoittaa paikan ja ajan missä tapahtunut. Kerran oon sitä käyttäny kolmen vuoden aikaan, mutta nykyisen kulkineen kanssa ei onneks oo mitään sattunutkaan. Ainakaan vielä.
Comment