Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW e60 korisarjat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jesse1808
    Newbiemmer
    • Mar 2013
    • 2
    • VAASA

BMW e60 korisarjat

Moro,

Olen uusi forumilla, joten paljoa tätä en osaa käyttää ja selailla täällä vielä. Myöskin olen hieman uusavuton autojen kanssa, joten kysyn teiltä kun ymmärrätte varmasti enemmän.

Joten kesä on tuloillaan, joten alusta on jo tilauksessa + vanteet myös. Haluisin myös hieman piristystä korisarjaan, joten onko teillä tiedossa jotain Suomalaisia jälleenmyyjiä, jotka myyvät M-korisarjoja? En tarvitse ehkä koko korisarjaa, vaan pelkkä etupuskurikin varmasti riittäisi. Joten jotain järkeviä sivustoja, jos voisitte linkkailla. Kiitän etukäteen. Ja autona on siis BMW e60 525D 2005.

Ps. Googlesta oon jo vähän yrittänyt katella
  • ADiJA
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2012
    • 245
    • Varkaus

Originally posted by jesse1808 View Post
    Moro,

Olen uusi forumilla, joten paljoa tätä en osaa käyttää ja selailla täällä vielä. Myöskin olen hieman uusavuton autojen kanssa, joten kysyn teiltä kun ymmärrätte varmasti enemmän.

Joten kesä on tuloillaan, joten alusta on jo tilauksessa + vanteet myös. Haluisin myös hieman piristystä korisarjaan, joten onko teillä tiedossa jotain Suomalaisia jälleenmyyjiä, jotka myyvät M-korisarjoja? En tarvitse ehkä koko korisarjaa, vaan pelkkä etupuskurikin varmasti riittäisi. Joten jotain järkeviä sivustoja, jos voisitte linkkailla. Kiitän etukäteen. Ja autona on siis BMW e60 525D 2005.

Ps. Googlesta oon jo vähän yrittänyt katella
    Suosittelen vahvasti www.ebay.de jos vaan saksa taittuu. Tai voihan sitä käyttää google transleittöriä.

Ja tuossa muutama Soomelainen:

Last edited by ADiJA; 18-04-2013, 13:11.
    Ex:
    Maxda 626 -99
    Opel Astra GTC -05

NYT:
    BMW e39 520i -01

Comment

• -challenger-
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 2150
      • L a h t i

Tässä koko korisarja varmaa parhaasee mahdollisee hintaa ja on alkuperänen eli ei tarvikeosa.

Multa itseltä tulee tässä jossain vaiheessa msportti etupuskuri myyntii..
      Se halkes mutta korjattu muovihitsaamalla ja todella vahvoilta liitoksilta tuntuu..

Minkäs värinen sun autos muuten on ?

Comment

• jesse1808
        Newbiemmer
        • Mar 2013
        • 2
        • VAASA

Originally posted by -challenger- View Post
        Tässä koko korisarja varmaa parhaasee mahdollisee hintaa ja on alkuperänen eli ei tarvikeosa.

Multa itseltä tulee tässä jossain vaiheessa msportti etupuskuri myyntii..
        Se halkes mutta korjattu muovihitsaamalla ja todella vahvoilta liitoksilta tuntuu..

Minkäs värinen sun autos muuten on ?
        Kiitos paljon vastauksista!

Onko tuo With PDC, mikä?

Ja värinä on musta, eli tuollainen on: http://s15.postimg.org/fv7uiwxnv/autoni.jpg , toki varmasti menee mukavemman näköiseksi ku tulee coiloverit nytten ja 19" lätyt.

Oon myös nyt viemässä myllytykseen, kun tullut mustaan autoon pahasti sellasia pyörteitä ja viiruja harjapesusta. (ei kyllä kaukaa näy, mutta kun lähelle menee kyttäämään niin omaan silmään pistää). Varmaan riittää kun ottaa ihan perus koneellisen kiillotuksen ja vahauksen päälle? Sellasen sain ihan sopuhintaan... Yrittivät aluksi myydä jotain supertoimenpidettä, joka maksaisi 500€, jota en tosiaan nähnyt tarpeelliseksi.

Comment

• -challenger-
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2009
          • 2150
          • L a h t i

Originally posted by jesse1808 View Post
          Kiitos paljon vastauksista!

Onko tuo With PDC, mikä?

Ja värinä on musta, eli tuollainen on: http://s15.postimg.org/fv7uiwxnv/autoni.jpg , toki varmasti menee mukavemman näköiseksi ku tulee coiloverit nytten ja 19" lätyt.

Oon myös nyt viemässä myllytykseen, kun tullut mustaan autoon pahasti sellasia pyörteitä ja viiruja harjapesusta. (ei kyllä kaukaa näy, mutta kun lähelle menee kyttäämään niin omaan silmään pistää). Varmaan riittää kun ottaa ihan perus koneellisen kiillotuksen ja vahauksen päälle? Sellasen sain ihan sopuhintaan... Yrittivät aluksi myydä jotain supertoimenpidettä, joka maksaisi 500€, jota en tosiaan nähnyt tarpeelliseksi.

PDC tarkottaa että siinä on parkkitutkille reijät!
          Itsellä tosiaan PDC reijillä varustettuna ja väriks sille tulee kun käyn maalauttamassa toisenkin niin juurikin metallinhohto musta..
          Siinä mun puskurissa ei oo porattuna edes rekisterikilvelle reikiä
          Last edited by -challenger-; 18-04-2013, 13:51.

Comment

• Jarppa63
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2010
            • 758
            • Kerava

Kannattaa kysyä täältä foorumilta Buksin-1 nimimerkiltä.
            Koko korisarja tulee maalattuna ja asennettuna sellaiseen hintaan, että tuskin muualta löytyy. Ja uskoisin että korisarja onnistuu myös pala kerrallaan.
            t. Jarppa
            BMW i4M50 individual -23
            exiä: BMW 545e -21
            BMW F33 435xd -15
            M550xd-12
            e93 330da -08
            Dodge Stealth RT/TT -91
            Ford Thunderbird SC -91
            Olds Supreme avo -71
            Chevy Chevelle 2d HT -72

Comment

• Anzafin
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 3747
              • Kajaani

Tuosta myllytyksestä sanoisin, että "perusmyllytys koneella sopuhintaan" on todellakin vain tuo minkä otsikointikin kertoo. 500€ voi tuntua paljolta, mutta sillä todennäköisesti saa rahalle myös huomattavasti enemmän vastinetta. Niin, siis mikäli käytettävä lisäaika käytetään nimenomaan kiillotukseen (myllytykseen) eikä mihinkään kestopinnoitteiden hierontaan.

Kysy palvelun tarjoajalta kuinka paljon sillä huokealla hinnalla käytetään aikaa auton kimpussa. Muutamassa tunnissa ei paljon tapahdu. Kaikki kunnia ammattilaisille, mutta tältäkin foorumilta, ja erityisesti www.pesukinnas.com:sta löytyy useampia oikeasti taitavia auton kiillotuksen harrastajia jotka mielellään varmasti ottaisivat autosi hoitoon ja jo harrastuksen itsensä vuoksi käyttävät aikaa auton kanssa.

- Antti -

edit: Katso tästä vaikka Pesukinnas-foorumin viimeisin metallisinisen E61:n käsittely. Ei hassumpaa työnjälkeä vai mitä !
              Last edited by Anzafin; 18-04-2013, 16:49.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎