Eli tämmönen ongelma, valot yms sähköt toimii mutta auto ei vain starttaa, sit ku anto apuvirtaa niin lähti heti. Akku vaihdettu 1,5v sitten, voisiko se olla syy ongelmaan? autolla ajettu jo 270tkm et voisko se olla myös toi jännitteensäädin mikä pitäs uusia? Entäs toi IBS-kaapeli vaikuttaako se käynnistymiseen? Huomenna ajattelin mittailla ainaki latausjännitteen katotaan mitä se sanoo. Oisko muita ideoita mistä lähtä ongelmaa purkamaan? Tietty kannattais koittaa ladata tuota akkua, ei koskaan ladattu muuta ku mitä auto ite lataillu ja talvenki on eberi pyöriny.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 530da vain naksahdus kuuluu startattaessa
Collapse
X
-
Päävirtakaapelin läpivienti kontin pohjassa. Menee akulta startille ja laturille, latausvirta menee vielä läpi ettei akku tyhjene muttei sähkö riitä starttaukseen. Kaapeli on ennen apuvirtatökkeliä, joten kaapeleilla konehuoneesta käynnistyy normaalisti.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Kiitokset Cell:ille diaknoosista, vika oli juurikin siellä läpiviennissä, kaapeli oli hapettunut poikki. Nyt hätäkorjaus tehty että auton saa taas käyntiin, mut sitte seuraava kysymys, mistähän kannattas lähtä kyseleen uutta kaapelia? Tarvisin just sen lattajohdon joka lähtee siitä läpiviennistä ja menee sitten minne meneekään. Ei taida noita kaapeleita löytyä ihan joka varaosa liikkeestä. Wetteriltähän ne kyllä mieleellään tilaavat semmosen mutta oisko muita vaihtoehtoja?
Comment
-
-
sitä just rupesin miettimään kun auto kävi siellä kuukausi sitten eivätkä tehneet muuta kuin rasvasivat ja vaihtoivat suojan tuonne konttiin ja sieltähän sitä hapettumaa ei näy. Kai se kuuluisi niille vaihtaa se kaapeli, niitähän on vaihdettu joihinkin näihin autoihin. Pitää lähtä huomenna kyseleen.
Comment
-
-
Kyllä noi vissiin kaikki e60/61:set kuuluu tarkastuksen/korjauksen piiriin. Yhteys huoltoon vaan niin asia selviää.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment