Elikkäs tuommoiset oireet, alakierroksilla tehot hukassa, ja tasakaasulla ajettaessa nykii,muttei näy kiekkamittarissa. Maffi vaihdettui tänään, ei vaikutusta, vikakoodit luettiin naapurin inpalla viime viikolla, jolloin tehohäviötä,eikä nykimistä ollut. Eikä niitä tullut tulostettua, mutta muistan,että maffista,ja pa-suodattimesta herjasi. Ja topicceja selanneena olen huomenna (tänään) menossa vaihtamaan kaverin kanssa alipaineletkuja, jotka ovat huonossa kunnossa. Mutta käytin viikonloppuna moottorin suojakannen pois,niin ihmetystä aiheuttaa pari letkua,jotka on irti. Toinen niistä ollut irti,vaikka tehot olleet hukassa. Tuo moottorin päällä oleva nimenomaan. Tosiaan livedataa ei ole, ja yritän muutenkin opiskella E60:sen sielunelämää, kuin myös muutakin auton korjaukseen liittyvää. No onneksi kaveri tietää enempi autoista, mutta silläkään ei niin paljon ole tietoa bimmereistä. No minä yritän kompata teorialla mitä täältä lukenut
Momentinmuunnin vaihdettu, ja laatikkoa vahvistettu ed. omistajan toimesta, eli en puhu siitä nykimisestä mitä ko. vikaan liittyy. Laatikko pelannut normaalisti tähän asti, eikä nytkään oireile.
Yritän nyt lisätä pari kuvaa tänne joista näkyis nuo letkut...
Ja tosiaan kyseessä -05 alkuvuoden e60 281tkm taulussa.

Yritän nyt lisätä pari kuvaa tänne joista näkyis nuo letkut...
Ja tosiaan kyseessä -05 alkuvuoden e60 281tkm taulussa.
Comment