Nykyiset Bemun halogenajovalot alkaa olla finaalissa, ne huurustuu ja on pahasti kiveniskemillä. Hieman kiinnostaisi päivittää auton ulkonäköä LCI-mallin halogeneilla ja kysyisinkin mitä osia umpioiden lisäksi tarvitaan ja millainen prosessi vaihto olisi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 -05 Halogenien päivitys
Collapse
X
-
umpiot, LCI-mallin sähköliittimet + niihin koskettimet.
Suosittelisin että etsit purkuautosta suoraan tuohon johtosarjan pätkät ; tai sitten kovempaan hintaan marmorilta LCI-conversion-kit. Varaosanroa en muista niihin.
Jos pidättäydyt halogeeneissa ja std.parkeissa niin ei tule ongelmia vikavalojen yms kanssa - pitää muistaa laittaa molempien enkeleiden (pre-lci 2kpl) polttimoiden johdot yhteen ja niillä syöttää sähkö LCI:n anneliin sähkö (LCI:ssä yhdellä isommalla polttimolla).
Ihan suositeltavan näköinen modi, omaani olen ihan tyytyväinen5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
-
-
Originally posted by repsa View Postumpiot, LCI-mallin sähköliittimet + niihin koskettimet.
Suosittelisin että etsit purkuautosta suoraan tuohon johtosarjan pätkät ; tai sitten kovempaan hintaan marmorilta LCI-conversion-kit. Varaosanroa en muista niihin.
Jos pidättäydyt halogeeneissa ja std.parkeissa niin ei tule ongelmia vikavalojen yms kanssa - pitää muistaa laittaa molempien enkeleiden (pre-lci 2kpl) polttimoiden johdot yhteen ja niillä syöttää sähkö LCI:n anneliin sähkö (LCI:ssä yhdellä isommalla polttimolla).
Ihan suositeltavan näköinen modi, omaani olen ihan tyytyväinen
Comment
-
-
halogeeneilla vielä ?
linssivaloissa halogeenien yhteydessä on yksi polttimo, mutta _muistelisin_ että noissa heijastinpohjaisissa isoissa lyhdyissä ois aina 5w5 polttimoita yks per rinkula -> 2 polttimoa per kulma.
oma kokemus 04 autosta.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Tämä update jäi toisen autoprojektin vuoksi tauolle, mutta on nyt taas kaamosta piristämään vireillä.
Kyselin LCI-päivityksestä myös Schmiedmannilta ja heidän mukaan Bemu on VIN:n mukaan valmistettu 2004-11, niin LCI-halogeniumpioiden lisäksi täytyisi vaihtaa LCM-valomoduli ja LCI-takavalotkin. Kustannukset pomppaa samalla yli 2k euroon :think Voiko olla tosiaan näin?
Comment
-
-
Originally posted by Eze9xx View PostTämä update jäi toisen autoprojektin vuoksi tauolle, mutta on nyt taas kaamosta piristämään vireillä.
Kyselin LCI-päivityksestä myös Schmiedmannilta ja heidän mukaan Bemu on VIN:n mukaan valmistettu 2004-11, niin LCI-halogeniumpioiden lisäksi täytyisi vaihtaa LCM-valomoduli ja LCI-takavalotkin. Kustannukset pomppaa samalla yli 2k euroon :think Voiko olla tosiaan näin?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Tästähän tulikin oikein ikuisuusprojekti; LCI-umpiot on hankittu jo keväällä mutta asentajalla (jonka kanssa silloin diilin tein) ei tunnukaan aikaa asennukseen löytyvän...
Tarvitsisin siis käytännön apua ainakin vanhojen kaapeleiden modauksessa LCI-halogeneja varten tai vaihtoehtoisesti adapterikaapelit niille. Valojen asennus onnistuu itseltäkin mutta sähköhommat CAN-sydeemeissä olen itseltäni kieltänyt.
Jos foorumilaisilta löytyisi modaustaitoa -tai tietoa mistä pääkaupunkiseudulla voisi niitä kysellä, olisin todella kiitollinen. Syksyn pimeät painaa päälle...
Comment
-
-
LCI valot hanurista ainakin yhdellä läppä Zenonilla
Missään bemariisa ei ole olleet noin huonot valot kuin tuossa E60 530D LCI vm-2008 ..siis Suomeksi aivan paskat ei näe ajaa 80km/h kovempaa kun latu aivan hämärää ja kun vaihtaa pitkä on ainut asia josta sen huomaa mittaritauluun syttyi sininen merkkivalo. Kyseessä om orginaalit bemarin läppä zenonit eli kun vaihtaa pitkille jää polttimo palamaan ja ainoastaan läppä kääntyy vaakaasentoon päästääkseen valoa koko umpoin täydeltä, mutta ei riitä valoteho...miten tuolaisia paskoja on voitu autoon anentaa tehtaan puolesta , itse olen harkinnut kun saisi vanhempien e60:sen mallien valot jossa on keskimmäiset ns. valot ns. bemarin mukaiset pitkät, jolloin jää lyhyet valot myös päälle ja watti teho on silloin kaksinkertainen...jo meinaatte, että valoteho kasvaa erehdytte, tervetuloa katsomaan pimeällä valojano ennen kuin teette vihe asennuksen..eka reaktio on että alkaa naurattamaan.
Originally posted by Eze9xx View PostTästähän tulikin oikein ikuisuusprojekti; LCI-umpiot on hankittu jo keväällä mutta asentajalla (jonka kanssa silloin diilin tein) ei tunnukaan aikaa asennukseen löytyvän...
Tarvitsisin siis käytännön apua ainakin vanhojen kaapeleiden modauksessa LCI-halogeneja varten tai vaihtoehtoisesti adapterikaapelit niille. Valojen asennus onnistuu itseltäkin mutta sähköhommat CAN-sydeemeissä olen itseltäni kieltänyt.
Jos foorumilaisilta löytyisi modaustaitoa -tai tietoa mistä pääkaupunkiseudulla voisi niitä kysellä, olisin todella kiitollinen. Syksyn pimeät painaa päälle...Last edited by 325E; 31-08-2014, 23:56.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostMissään bemariisa ei ole olleet noin huonot valot kuin tuossa E60 530D LCI vm-2008 ..siis Suomeksi aivan paskat ei näe ajaa 80km/h kovempaa kun latu aivan hämärää ja kun vaihtaa pitkä on ainut asia josta sen huomaa mittaritauluun syttyi sininen merkkivalo. Kyseessä om orginaalit bemarin läppä zenonit eli kun vaihtaa pitkille jää polttimo palamaan ja ainoastaan läppä kääntyy vaakaasentoon päästääkseen valoa koko umpoin täydeltä, mutta ei riitä valoteho...miten tuolaisia paskoja on voitu autoon anentaa tehtaan puolesta , itse olen harkinnut kun saisi vanhempien e60:sen mallien valot jossa on keskimmäiset ns. valot ns. bemarin mukaiset pitkät, jolloin jää lyhyet valot myös päälle ja watti teho on silloin kaksinkertainen...jo meinaatte, että valoteho kasvaa erehdytte, tervetuloa katsomaan pimeällä valojano ennen kuin teette vihe asennuksen..eka reaktio on että alkaa naurattamaan.
No sen verran ymmärsin, että pre-lci ajovalot paremmat, entä lci?F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Siis ymmärsit...
Ymmärsit, eli olis parempi tulla katsomaan mihin pimeyteen olet menossa... Siis minulla on 2008 LCI E60 auto jossa on maailman huonoimmat orginaali valot.
Originally posted by Mikiis View PostHäätyy sanoa, että en oikein ymmärtäny tuota tekstiä
No sen verran ymmärsin, että pre-lci ajovalot paremmat, entä lci?
Comment
-
-
Jess, LCI-halogeenipäivitys valmis, vastoinkäymisiä riitti mutta lopultakin kaikki toimii. Eka asentaja teki oharit, toinen turasi LCI-plugin halki ja pinnit huonosti paikoilleen joten kosketushäiriöitä riitti mutta kolmas sai kytkennät kerralla kuntoon. Kaiken #itutuksen jälkeen valoista tuli aika hyvät
Ennen:
Jälkeen:
https://www.dropbox.com/sh/ftiuwupcu...logen.jpg?dl=0
Kiitos vielä vinkeistä.
Comment
-
-
Mistä olette ostaneet näitä LCI Halogen valoja? Itsekin olen näitä vähän katsellut, mutta tarjontaa on aika vähän. Ei edes eBay:stä ole kohtuu hintaan valoja löytynyt. Brittien eBay:stä näitä joskus myös katselin, mutta onkos näissä eroa onko oikean- vai vasemmanpuoleisen liikenteen maasta peräisin?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment