Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vaihdelaatikon diagnoosi suomennosta tarvitaan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Proxar
    Newbiemmer
    • Apr 2012
    • 15
    • Espoo

    Vaihdelaatikon diagnoosi suomennosta tarvitaan.

    Kyseessä 530ia -04. Laatikko ei halua yrityksistä huolimatta vaihtaa ykköseltä kakkoselle, vaan heittää vikatilaan ja vain ykkönen ja pakki toimii. Vikatilan kuitattua pystyy ajamaan DS puolella itse vaihtaen, kunhan ennen liikkeelle lähtöä laitta 2. vaihteen päälle ja ei käytä 1. vaihdetta ollenkaan. Ohessa erään foorumilaisen saama diagnoosi inpalla. Kielitaitoa ei löydy, joten apua tarvitsisi tulkitsemaan ja jopa jonkunlaista käytännön diagnoosia missä mättää ja mitä toimenpiteitä seuraavaksi tarvitaan.
    Attached Files
  • repsa
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1366
    • Lempäälä

    #2
    tunti guuglessa, eli eka vedos :


    salkun sisällä ollu kökköä mikä menny solenoidiin jumiin ?
    kuulostaisi oireisiinkin ihan oikeantyyliseltä vikakoodilta.

    paska nakki, mutta ei taida korjaantua muutenku venttiilipöydän putsauksella tai vaihdolla.
    5c jetta 1.2TSI 140/220
    530e m-sport alpinweiss3 vakio
    a4 cabi 220/300
    vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

    Comment

    • Proxar
      Newbiemmer
      • Apr 2012
      • 15
      • Espoo

      #3
      Juu, itsekki tos pari tuntia omatoimi googlettelulla pääsin tohon solenoidi ja venttiilipöytä hässäkkään. Soitelin jo Powermaticiin ja sielä sano suoraan puhelimessa, että venttiilipöytä uusiks ja pelkän pöydän hinta n.2500e+työt+auton käyttö marmorilla piuhan päässä.

      Kikotin luultavasti diagnoosiin Autorepairille perjantaina, ni joskohan livedata kertoisi missä mennään.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎