Sama näkymys mullakin, että Brembon jarruosat ei kestä. Bemariin en oo Bremboja edes yrittänyt, mutta ainakin Toyota, VW ja Audi. Sigussa muistaakseni ATE levyt ja palat.
E60 täristää jarruttaessa
Collapse
X
-
Kannattaa myös tarkastaa ne carrierien liukupinnat, että ovat tasaiset, ennen kuin laitat uudet levyt sinne.Originally posted by daro View PostKai se on sitten uskottava kerran muillakin vastaavaa ollut. Koitetaanpa Autodocin reklamaation käsittelyä ja mietitään sitten mitä tilalle.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
brembo
Mainitaan tähän nyt myös ihan positiivinen kokemus bremboista, mulla kaikki levyt ja palat bremboa, ajettu yli 50tkm vähintään joka levyllä ja mitään tärinäongelmia ei ole ollut, ei kyllä ollut ennen jarruremppaakaan. Jarrusatulat olen kahdesti huollattanut (puhdistus ja notkistelu) tässä vajaan 100 tkm matkan aikana mitä tää pirssi ollut, lähinnä juuri välttääkseni näitä tärinäongelmia minkä kanssa aikanaan e39n kanssa tuli hieman taisteltua.Originally posted by edva View PostSama näkymys mullakin, että Brembon jarruosat ei kestä. Bemariin en oo Bremboja edes yrittänyt, mutta ainakin Toyota, VW ja Audi. Sigussa muistaakseni ATE levyt ja palat.
Comment
-
Noi carrier / liukutappi jumitus ongelmat on mun vehkeissä ilmennyt vapinana kevyehkössä jarrutuksessa, kunnolla kun on poljinta painanut, niin on tasottunut. Ne carrierin liukupinnat kannattaa jyrsiä kunnolla. Teräsharjalaikankin jälkeen lähti vielä ruostelastua kun viilalla otti. Rellussa jumitti tapit ja bemaris carrierit ja samat oli oireet molemmissa. Levyt kun on kierot, niin yleensä kovempi jarrutus vaan pahentaa tärinää. Nämä vaan omia kokemuksia.Originally posted by alpine3 View PostKannattaa myös tarkastaa ne carrierien liukupinnat, että ovat tasaiset, ennen kuin laitat uudet levyt sinne.ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
Comment
Comment