Morjesta vaan!
Tänään reilu 300km maantieajoa takana ja kesken matkan alkoi rekkaa ohittaessa hieman jännittämään kun autosta hävisi kiihtyvyys tykkänään.
Kaasua kun painaa, niin vaihtaa nätisti pienemmälle ja vetoa löytyy, mutta parin sekunnin päästä kun kierrokset nousee, niin kiihtyvyys häviää ja kulutusmittarin lukemakin alkaa laskea. eli ilmeisesti jostain syystä sopan syöttö vähenee vaikka kaasu olisi pohjassa.
Aluksi vedot hävisivät vasta 3500- 4000 kierroksen paikkeilla. Matkaa kotiin oli vielä lähemmäs 100 km ja matkan päätteeksi tuo hyytymisen raja oli laskenut n. 2700:n r/min.
Tasakaasulla tai maltillisesti kiihdyttäessä autossa ei huomaa mitään oireita, mutta jos vähänkään ojentaa oikeaa jalkaa liikaa, niin kiihtyminen loppuu.
Oliskos kellään dignoosia tai edes hyvää arvausta mistä moinen saattaisi johtua??
Tänään reilu 300km maantieajoa takana ja kesken matkan alkoi rekkaa ohittaessa hieman jännittämään kun autosta hävisi kiihtyvyys tykkänään.
Kaasua kun painaa, niin vaihtaa nätisti pienemmälle ja vetoa löytyy, mutta parin sekunnin päästä kun kierrokset nousee, niin kiihtyvyys häviää ja kulutusmittarin lukemakin alkaa laskea. eli ilmeisesti jostain syystä sopan syöttö vähenee vaikka kaasu olisi pohjassa.
Aluksi vedot hävisivät vasta 3500- 4000 kierroksen paikkeilla. Matkaa kotiin oli vielä lähemmäs 100 km ja matkan päätteeksi tuo hyytymisen raja oli laskenut n. 2700:n r/min.
Tasakaasulla tai maltillisesti kiihdyttäessä autossa ei huomaa mitään oireita, mutta jos vähänkään ojentaa oikeaa jalkaa liikaa, niin kiihtyminen loppuu.
Oliskos kellään dignoosia tai edes hyvää arvausta mistä moinen saattaisi johtua??
Comment