E60 vai F10?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5488
    • S:t Karins

    #31
    Originally posted by JayJay- View Post
    Varmasti saa jo hyviä f10 korimalleja vaikka saksasta uitettuna. Omani makso hiukan enemmän,100 th ajettu ja varusteita on kaikki tarvittava.
    Niin, saako?
    Verot 8 - 10 k€, haku + rekisteröinti ym kulut 2 k€. Ei tuolla kauheasti noita myynnissä ole alle 20 k€:n...
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • JayJay-
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 625
      • jkl

      #32
      Originally posted by hazeus View Post
      Joku kirjotteli 520d ongelmista myös f korissa? Itse työnpuolesta ajanu kohta kaks 520d f10 vaihtoon (520d f10 2010 ja 520d f10 2012 joka ensvuoden puolella kait lähtee taas maailmalle)ja ongelmaa ei oo ollu millään suunnalla. Ainoa miks en ottais täysin karvalakkia f10 on ainoastaan rokkikoneet jotka karvalakissa on kaikkein huonoimmat jota voi olla(varmaan kaikista automerkeistä), mutta onneks ei hirveällä sijoituksella senkin asian saa korjattuu. Ulkonäöllisesti f10 on paljon parempi kuin e60 mutta ajoltaan en voi sanoa koska en ole kyseistä koria ajanu.
      Aivan samaa mieltä. Tommix juu näin varmaan on,mut pysytään asiassa edelleen ääni f10 jos budjetti +30k€ ja ei vaatimuksena xdrive tai m5.
      Autoton..
      ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7551
        • Jyväshyvä

        #33
        Originally posted by hazeus View Post
        Joku kirjotteli 520d ongelmista myös f korissa? Itse työnpuolesta ajanu kohta kaks 520d f10 vaihtoon (520d f10 2010 ja 520d f10 2012 joka ensvuoden puolella kait lähtee taas maailmalle)ja ongelmaa ei oo ollu millään suunnalla.
        Minkä verran ajettuna?
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17797
          • Jämsä

          #34
          Originally posted by Tommix View Post
          Niin, saako?
          Verot 8 - 10 k€, haku + rekisteröinti ym kulut 2 k€. Ei tuolla kauheasti noita myynnissä ole alle 20 k€:n...

          Tälle autolle verot tasan 6000e, eli itse haettuna kuluineen n.28000e. 12kk takuukin näkyy kuuluvan hintaan.

          http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=Limousine
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5488
            • S:t Karins

            #35
            Originally posted by bemu2000 View Post
            Tälle autolle verot tasan 6000e, eli itse haettuna kuluineen n.28000e. 12kk takuukin näkyy kuuluvan hintaan.

            http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=Limousine
            Katos katos, jos noilla veroilla saa hommattua niin F10/11. Pitänee kuitenkin arvonsa paremmin kun myy pois parin vuoden päästä?
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

            Comment

            • Macke
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2009
              • 1134
              • Porvoo

              #36
              Onhan noi äffät vaan niin jäätävän rumia että oksat pois. Bangle takas kehiin niin vois tulla jotain muutakin tuutista ulos kun noita vanhojen äijien liisariautoja. Tässähän joutuu vielä siirtymään rinkelimersuun kun ne sentään tekee raikkaan ja sporttisen näköisiä korimalleja. Hitto, C-koppanen mesenaattikin on paljon menevämmän näköinen peli ku nää penarin uudet vitoset ja se sanoo jo paljon...

              Comment

              • -rik
                BTCF Member
                • Nov 2009
                • 827
                • Rovaniemi

                #37
                Edelleen saahan sitä vaikka minkä näköistä karvalakkia, ja hyi hitto manuaalina tuommoinen. jos kalliin bemarin ostaa nii pitää siinä ny jumalauta olla varusteita.
                ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                Comment

                • Havis
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2004
                  • 1846
                  • Kotona/Poissa

                  #38
                  Originally posted by Macke View Post
                  Onhan noi äffät vaan niin jäätävän rumia että oksat pois. Bangle takas kehiin niin vois tulla jotain muutakin tuutista ulos kun noita vanhojen äijien liisariautoja. Tässähän joutuu vielä siirtymään rinkelimersuun kun ne sentään tekee raikkaan ja sporttisen näköisiä korimalleja. Hitto, C-koppanen mesenaattikin on paljon menevämmän näköinen peli ku nää penarin uudet vitoset ja se sanoo jo paljon...
                  Kyllä parasta mitä bangle teki oli älytä lähteä veke bmw:eita suunnittelemasta. Yksikään bangle tuote ei olisi tarvinnut nähdä koskaan päivänvaloa muualla kuin Andy Warholdin rälläkän alla.

                  Erikoisen näköisiä tuotteita osaa kuka tahansa tehdä, mutta miksi pitäis? Erikoisuuden tavoittelun takia? Bangle on samaa sarjaa kuin Zagato taikka nämä Gemballa porschet yms. Ei ole eikä tule olemaan ikävä.
                  "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

                  E60 523iA -08

                  Comment

                  • TJJ
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2003
                    • 7591
                    • Jyväskylä

                    #39
                    Originally posted by Havis View Post
                    Kyllä parasta mitä bangle teki oli älytä lähteä veke bmw:eita suunnittelemasta. Yksikään bangle tuote ei olisi tarvinnut nähdä koskaan päivänvaloa muualla kuin Andy Warholdin rälläkän alla.
                    Kyllä sieltä yksi onnistunut malli tuli: E92.
                    E39 528iA

                    Comment

                    • bemu2000
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 17797
                      • Jämsä

                      #40
                      Originally posted by Macke View Post
                      Onhan noi äffät vaan niin jäätävän rumia että oksat pois. Bangle takas kehiin niin vois tulla jotain muutakin tuutista ulos kun noita vanhojen äijien liisariautoja. Tässähän joutuu vielä siirtymään rinkelimersuun kun ne sentään tekee raikkaan ja sporttisen näköisiä korimalleja. Hitto, C-koppanen mesenaattikin on paljon menevämmän näköinen peli ku nää penarin uudet vitoset ja se sanoo jo paljon...

                      Omasta mielestä taas F10/11 näyttää jo tässä vaiheessa paremmalta kuin E60/61 tullessaan. M-Sportina, madallettuna, isoilla vanteilla ja muilla pikku herkuilla F10 on jo tajuttoman hieno. Vakio E60 näyttää vielä pappamallisemmalta kuin vakio F10.

                      Tääkin ihan hirveä liisaripappaluuska http://www.autoevolution.com/bmw-blo...ry/112561.html
                      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                      Vanteet edullisesti
                      Nostureita ja rengaskoneita

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17797
                        • Jämsä

                        #41
                        Originally posted by -rik View Post
                        Edelleen saahan sitä vaikka minkä näköistä karvalakkia, ja hyi hitto manuaalina tuommoinen. jos kalliin bemarin ostaa nii pitää siinä ny jumalauta olla varusteita.

                        Sehän riippuu ihan siitä kuinka kalliin bemarin haluaa. Toisille riittää vähemmät varusteet ja uudempi auto, kun toiset haluaa enemmän varusteita ja vanhempi auto riittää. Joka tapauksessa suht hyvään hintaan noita alkaa jo saamaan. Toi nyt oli vaan esimerkki mistä hinnat alkaa kuitenkin kohtuullisesti ajettuna... 5-10ke lisää, niin saa automaatin vielä pienemmillä kilsoilla ja paremmilla varusteilla.
                        Last edited by bemu2000; 25-08-2013, 13:22.
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • Macke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2009
                          • 1134
                          • Porvoo

                          #42
                          Originally posted by bemu2000 View Post
                          Omasta mielestä taas F10/11 näyttää jo tässä vaiheessa paremmalta kuin E60/61 tullessaan. M-Sportina, madallettuna, isoilla vanteilla ja muilla pikku herkuilla F10 on jo tajuttoman hieno. Vakio E60 näyttää vielä pappamallisemmalta kuin vakio F10.

                          Tääkin ihan hirveä liisaripappaluuska http://www.autoevolution.com/bmw-blo...ry/112561.html
                          No tuo oli vieläpä liisarivalkoinenkin, eli eipä sillä M-Sporttauksella ja isoilla vanteillakaan kuuhun mennä. Mutta joo, makuasioista ei voi kuin väitellä ja F10 on mun mielestä aivan kaamea ja keula on varsinkin sivusta katottuna ku vanhasta S80 Volvosta...

                          Comment

                          • Macke
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2009
                            • 1134
                            • Porvoo

                            #43
                            Originally posted by Havis View Post
                            Kyllä parasta mitä bangle teki oli älytä lähteä veke bmw:eita suunnittelemasta. Yksikään bangle tuote ei olisi tarvinnut nähdä koskaan päivänvaloa muualla kuin Andy Warholdin rälläkän alla.

                            Erikoisen näköisiä tuotteita osaa kuka tahansa tehdä, mutta miksi pitäis? Erikoisuuden tavoittelun takia? Bangle on samaa sarjaa kuin Zagato taikka nämä Gemballa porschet yms. Ei ole eikä tule olemaan ikävä.
                            Kyllä se vaan parhaimman näkösen vitosen tähän mennessä on kynännyt, eikä ne kolmosetkaan rumia ole. Muut ei sitten välttämättä kylläkään niin puhuttele omaa silmää, mutta makuasia sano koira ku persettään nuoli.

                            Comment

                            Working...
                            X