Autona e60 545ia. Eilen irrottelin paisunta säiliön, ja paikkasin yhden halkeaman josta tihkutti nestettä. Putsasin koko paisunta säiliön huuhtelemalla ja paine ilmalla. Siinä samalla huomasin, että mittatikku joka kuuluisi paisunta säiliössä olla, oli hävinnyt. Muistan kun tikku vielä oli, niin se mureni ihan vain vähän painamalla? No kasasin kaiken takaisin, ja nyt valittaa koko ajan Coolant level to low. Tarkistelin niin kyllä nestettä on? Tuleeko uuden paisarin mukana kaikki uudet taso anturit yms?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 coolant level low?
Collapse
X
-
Paisari
Originally posted by djs^ View PostOk. Tuo oli kyllä hetken irti kun säiliötä putsailin. Mitenhän ton toimivuuden vois mitata? Tuleeko uuden mukana tuokin?
Toi visuaalinen tarkistus tikku on kyllä heikko esitys. Se nostin oli styroxia ja ne ei todellakaan ikuisesti säily kelluvana ja tikku mulla kanssa mureni.
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostPielmeieriltä kun tilasin paisarin niin tuli mukana myös anturi. Tuli tilattua kuitenkin anturi, kun en kanssa tiennyt tuleeko mukana vai ei. Eli mulla on ylimääräinen käyttämätön jos tarvitset.
Toi visuaalinen tarkistus tikku on kyllä heikko esitys. Se nostin oli styroxia ja ne ei todellakaan ikuisesti säily kelluvana ja tikku mulla kanssa mureni.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment