Antureita voi testata myös käsin. Sytytysvirta päälle ja napista PDC päälle ja sit vaan käy yksitellen anturit läpi kädellä kevyesti tunnustelemalla. Kuuluu nakuttava ääni ja tuntuu kyllä sormiin jos toimii. Itellä samanlainen vika ja yksi anturi mykkänä...
Antureita voi testata myös käsin. Sytytysvirta päälle ja napista PDC päälle ja sit vaan käy yksitellen anturit läpi kädellä kevyesti tunnustelemalla. Kuuluu nakuttava ääni ja tuntuu kyllä sormiin jos toimii. Itellä samanlainen vika ja yksi anturi mykkänä...
No joo, tämä on tietty siinä mielessä toimiva testausmenetelmä, jos yks anturi ei oskilloi ollenkaan. Omassa kaikki "naputti" ja silti antoi yks anturi vikakoodia, anturin paikkaa vaihtamalla vikakoodi seurasi samaan osoitteeseen.
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
lähteekö anturi ulospäin vai sisäänpäin?
tänään alkoi sitten itsekseen toimiin :think mutta eiköhän se vielä uusiudu.
onko noi anturit herkkiä pakkaselle?
Itellä yks takatutka teki sitä että välillä toimi ja välillä ei, oli tarvike tutka.
Ja aiemmin kun luetutin koodit pdc-failuren takia, sanoi testeri että oikealla edessä johdoissa vika. Oli hinkannut johdon runkoon, tosin tutka oli myös pimeänä.
tänään kävin sitten laakkosella akun koodauksessa ja samalla luettiin vika koodit pdc. eli on takavasen keskeltä antanut koodin. onko tämä alkuperäisen anturin koodi 632007 valeo? en hokannu samalla reissulla kysyä.
ottivat laakkosella 60e koodauksesta ja vikaluvusta.
Comment