Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 takapään pissapojan letku?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

e61 takapään pissapojan letku?

Kontille menevät saranoiden johdot vaihdettiin liikkeessä ja monta seppää on tuota spoileria aukonut aiemminkin. Nyt huomasin, että takalasin pesurille menevä letku uupuu kun yritin lasia pestä. Olin haistavinani etanolinkin kontilla käydessä eli jonnekin vuotaa.

Kummankaan kaiuttimen takaa katosta en letkua löytänyt ja nyt pitäisi alkaa metsästämään mistä tuo letku kulkee.

Hatara muistikuva oli, että viime kesänä olisi sellainen musta haitariletku ollut omassakin kädessä spoileria aukoessa, mutta en kuollaksenikaan muista edes kummalta puolelta letku kulkee.

Jos tuon letkun on joku irroittanu/katkassu niin missähän olisi optimi paikka alkaa kollaamaan?
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

Originally posted by Saarikoski View Post
    Kontille menevät saranoiden johdot vaihdettiin liikkeessä ja monta seppää on tuota spoileria aukonut aiemminkin. Nyt huomasin, että takalasin pesurille menevä letku uupuu kun yritin lasia pestä. Olin haistavinani etanolinkin kontilla käydessä eli jonnekin vuotaa.

Kummankaan kaiuttimen takaa katosta en letkua löytänyt ja nyt pitäisi alkaa metsästämään mistä tuo letku kulkee.

Hatara muistikuva oli, että viime kesänä olisi sellainen musta haitariletku ollut omassakin kädessä spoileria aukoessa, mutta en kuollaksenikaan muista edes kummalta puolelta letku kulkee.

Jos tuon letkun on joku irroittanu/katkassu niin missähän olisi optimi paikka alkaa kollaamaan?

Itse itselleni vastaten.. ilmeisesti menee kuljettajan puolella.. outoa, että letkua ei vain näy. Onko syvemmällä jokin liitin josta letku ponnahtaa vetämällä irti.?

Comment

• MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7543
      • Jyväshyvä

Originally posted by Saarikoski View Post
      Itse itselleni vastaten.. ilmeisesti menee kuljettajan puolella.. outoa, että letkua ei vain näy. Onko syvemmällä jokin liitin josta letku ponnahtaa vetämällä irti.?
      Letku lienee poikki johtosarjasta saranakiskon takaa (tai siis "etupuolelta"), aika huonosti on korjattu jos letku on hävinny...

ota katosta irti kajari ja pura teipit/muovisuojus johtonipun päältä,
      nipussa menee antennin piuha, takalasinlämppärin maajohto ja ko. pissapojan putki.

Korjaaminen ei ole kummoinen homma kun vain löydät sopivaa letkua sinne,
      halkaisija on jotain 6 mm luokkaa.
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎