Tein pieniä muutoksia ilmastointipaneelin säätönuppeihin. On parempi kuin halvalta näyttävät orkkis nupit? Kuvat ennen ja jälkeen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Ilmastointipaneeeli
Collapse
X
-
Tilasin Ebaysta. Vw konsernin autoon käyvät nappulat. Paketissa tulee kaksi isoa ja yksi pieni nappula. Kuvassa laitettu isommat napit. Pienempi liian pieni ja isompi käy just vanhojen nappien päälle. Nappulassa on alumiiniä tuo ulkokuori ja sisusta muovia. Otin sisältä muovin pois ja laitoin silikoniliimalla kiinni vanhan nupin päälle. Yhteen paneliin olis mulla nappulat tarjolla jos jotakin kiinnostaa? Mulle nuo kustansi jotain 30e. Eli ei paha investointi, kun katselee muutosta miltä nyt näyttää.
Comment
-
-
Ei lähde mattoveitsellä muovinen sisuta pois. Minä käytin dremeliä, eli semmoista pientä hiomakonetta mihin saa laitettua pieniä teriä kiinni. Sillä leikkasin muovitapin keskeltä pois ja hioin vähän sisustaa ja sovittelin paikoilleen. Sitten liimaa orkkisnuppiin ja uusi päälle. Vanhassa nupissa oleva valo pitää kohdistaa tarkasti uuden kanssa ja siihen kohdalle ei saa laittaa liimaa.
Comment
-
Comment