Ei vaan pysty käsittämään... Jengi ostaa ussarvoltaan 100.000 euron bemareita, ja sitten tuunataan kiinni joku kiinalaisen prässäämä tarvikesetti jotta säästetään 200-300 euroa :think Noh, jokainen tyylillään... Itteltäni ainakin jäisi ostamatta sellainen BMW, johon säästösyistä asennettu jotain pilipali-osia kiinni.
Köyhät huutelee
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Millanen homma on irrottaa F10/11 etupuskuri? Riittääkö ruuvien irroitus yläreunasta, pohjamuovista ja pyöränkotelon etureunasta? Ettei tarvisi alkaa koko sisälokareita ja pohjamuoveja yms. purkamaan :think
En tiedä onko tuo halpa vai kallis mutta yleisesti ottaen tuo on halpa paikka. Jotain joskus ostanut..
Onko nuo ihan aikuisten oikeasti orginal sarjoja? Kattelin vaan että 833€ maksais tuolta E60:seen m-sport setti ja esim tuningkaupassa tarvikemallit tulisi kalliimmaksi
Nykyiset kuljettimet:
G30 530e M-Sport -19
E36 325i Cabrio -94
Millanen homma on irrottaa F10/11 etupuskuri? Riittääkö ruuvien irroitus yläreunasta, pohjamuovista ja pyöränkotelon etureunasta? Ettei tarvisi alkaa koko sisälokareita ja pohjamuoveja yms. purkamaan :think
Noiden lisäksi on vielä parkkitutkien johtopistoke apparin puolella. Pyörän kotelon etureunan ruuvit ovat aika v..mäisessä paikassa ilman sisälokarin etuosan irroittamista. Varsinkin takaisin laittaessa saa helpommin puskurin reunan kohdistettua lokasuojaan, jos ottaa sisälokarin palasen irti.
Noiden lisäksi on vielä parkkitutkien johtopistoke apparin puolella. Pyörän kotelon etureunan ruuvit ovat aika v..mäisessä paikassa ilman sisälokarin etuosan irroittamista. Varsinkin takaisin laittaessa saa helpommin puskurin reunan kohdistettua lokasuojaan, jos ottaa sisälokarin palasen irti.
Ok, voisi vetää puskuriin uuden maalin pintaan, että saa rumat saksan kilven reiät piiloon ja kivenhakkaumat pois... Voisi melkeen harkita myös uusia sumareita, kun tuskin montaa kymppiä maksavat.
Ok, voisi vetää puskuriin uuden maalin pintaan, että saa rumat saksan kilven reiät piiloon ja kivenhakkaumat pois... Voisi melkeen harkita myös uusia sumareita, kun tuskin montaa kymppiä maksavat.
sumareihin vinkkinä, että e9x mallin m-sportissa on samat. saa tarvikkeenakin, jos uskallat asentaa
Tarjolla olisi käytetty M-Sport etupuskuri joka on siis vain kuori ja ei sisällä allamainittuja osia asennukseen. Osaisiko kukaan auttaa mistä nämä saisin kohtuuhintaan tai jos joku on nämä hankkinut erikseen paljon osat kustantaisi? Marmori tietenkin on aina vaihtoehto mutta ei taida olla fiksuin vaihtoehto hinnaltaan... Ja kun kyseessä on ensimmäisen BMW:n omistama kaveri täällä päässä ei oikein kokemusta ole.
Comment